H&M a iscat o adevărată revoltă pe rețelele sociale. Fotografia publicitară care a generat furia internauților

Publicat: 09 01. 2018, 13:12
Actualizat: 10 01. 2018, 08:10

Disputa a fost generată de artistul canadian The Weeknd, pseudonimul lui Abel Makkonen Tesfaye, care a postat un tweet cu imaginea, în care anunța că nu va mai colabora cu producătorul de îmbrăcăminte. După tweet-ul artistului canadian au reacționat și starul NBA LeBron James, precum și rapperul și producătorul muzical Sean „Diddy” Combs, care a publicat o versiune modificată ale imaginii, unde „monkey” era înlocuit cu „king”.

Situația vine într-un context nu tocmai favorabil pentru H&M, care înregistrează vânzări dezamăgitoare în magazinele fizice și se confruntă cu o scădere a acțiunilor de circa 30% anul trecut. O mare parte a analiștilor își sfătuiesc clienții să vândă acțiunile, o situație care nu s-a mai repetat în ultimii 15 ani.

La deschiderea ședinței de marți acțiunile H&M au scăzut la Stockholm cu 2,6%.

Cu situații asemănătoare s-a confruntat și Zara, în august 2014, pentru vânzarea unor haine de copii care aminteau de uniformele folosite în lagărele de concentrare, dar și pentru punerea în vănzare a unei genți decorată cu o svastică, în 2007.