IMNUL STAȚIUNII MAMAIA, cu LOREDANA și RADU MAZĂRE, a fost lansat oficial. ASCULTĂ-L AICI

Publicat: 02 05. 2013, 15:50
Actualizat: 29 07. 2014, 17:44

IMNUL STAȚIUNII MAMAIA, cântat de LOREDANA GROZA, RADU MAZĂRE și rapper-ul Cabron, a fost lansat oficial pe 1 mai într-un club din Mamaia.

MESAJE DE PAȘTE sau MESAJE DE PAȘTI? Ce formă este corectă

REȚETĂ DE PAȘTE CIORBĂ DE MIEL: Trei modalități simple de a găti CIORBA DE MIEL

Ciorbă de miel – REȚETĂ DE PAȘTE

Drob de miel, friptură de miel, ciorbă de miel – câți miei se vor vinde în România în această săptămână. HARTA PREȚURILOR pentru masa de Paște

DROB DE MIEL – REȚETĂ DE PAȘTE 2013 pentru DROB DE MIEL

REȚETĂ DE PAȘTE 2013. Ce dulciuri să pregătești de PAȘTE: fursecuri cu ciocolată, colac împletit și prăjitură de PAȘTE 2013

COZONAC DE PAȘTE. Cea mai bună REȚETĂ DE COZONAC DE PAȘTE 2013

Piesa „Viva Mamaia” a fost cântată, anterior, la emisiunea „Happy Hour” de la Pro TV.

„Tot ceea ce facem noi aici este rezultatul unui efort comun al nostru, al Loredanei, anul acesta, al patronatului – hotelieri, proprietari de cluburi, de restaurante, al asociației de promovare Litoral”, a afirmat primarul Constanței, apreciind modul profesionist de a munci al Loredanei. „Am plecat pe la 4,30 de pe plajă de la filmarea clipului, ea la 8,00. Toți dansatorii erau leșinați de oboseală, iar Lori tot spunea ‘nu-i bună dubla asta, mai trage o dată'”, a povestit edilul. 

Loredana a susținut că l-a „descoperit” pe Radu Mazăre drept cel mai „cool” primar din toată lumea și că la fel ca el ar trebui să fie toți edilii, scrie Agerpres.

Referitor la promovarea litoralului românesc, Radu Mazăre a precizat că aceasta nu se poate face cu fonduri europene din cauza master-planului pentru turismul țării noastre care a fost făcut necorespunzător de fosta guvernare. 

„De un an de zile de când s-a schimbat guvernul nu am reușit să cheltuim un euro din banii europeni pentru promovarea litoralului. Și asta pentru că în master-planul de turism al României, care a fost adoptat acum doi ani de zile, litoralul a fost șters. S-a considerat că nu reprezintă o destinație turistică. Și sunt bani europeni, mai sunt vreo 50 de milioane de euro, dar care pe promovare nu se pot cheltui”, a explicat primarul Constanței. 

Prezentă la eveniment, vicepreședinta Autorității Naționale pentru Turism, Mirela Matichescu, a declarat că este necesar „a se crea un brand” din litoralul românesc, așa cum a reușit Mazăre să facă în ceea ce privește stațiunea Mamaia. 

Buna colaborare dintre reprezentanții administrației locale și agenții economici din stațiunea Mamaia a fost evidențiată și de președinții Asociației Litoral – Delta Dunării și Asociației Patronale Mamaia, Corina Martin, respectiv, Nicolae Bucovală. 

„Ceea ce vedeți în seara aceasta este rodul unei munci asidue și cred că putem vorbi de o simbioză între autoritățile locale și investitorii din stațiunea Mamaia. (…) Vorbind de brandul stațiunea Mamaia, începând din iunie vom încasa taxa de promovare și vom ridica și mai mult Mamaia”, a afirmat Bucovală, făcând referire la taxe de promovare a stațiunii Mamaia care se va percepe de la agenții economici și proprietarii de apartamente din stațiune, taxă aprobată zilele trecute într-o ședință a Consiliului Local Municipal Constanța. 

Radu Mazăre preciza în respectiva ședință că „prima cheltuială” care se va face din taxa de promovare va fi cea pentru realizarea imnului stațiunii și a filmărilor pentru videoclip, valoarea fiind de „doar” aproximativ 34.000 de euro.