LinkedIn a cumpărat o aplicație care facilitează citirea știrilor pe telefoanele mobile

Publicat: 12 04. 2013, 12:15
Actualizat: 04 10. 2018, 21:24

LinkedIn, cea mai mare rețea socială din lume dedicată profesioniștilor, a anunțat, joi, achiziționarea aplicației Pulse, care facilitează accesul utilizatorilor la știri și informații prin intermediul telefoanelor mobile, informează AFP.

Valoarea tranzacției nu a fost dezvăluită, însă este estimată la aproximativ 90 de milioane de dolari, potrivit bloomberg.com.

Creată în 2010, în California, de Akshay Kothari și Ankit Gupta, pe vremea când aceștia erau studenți ai Universității Stanford, aplicația Pulse facilitează accesul deținătorilor de telefoane mobile la știri și informații online.

Aplicația Pulse va fi folosită pentru a face rețeaua LinkedIn mai relevantă pentru persoanele care deja folosesc acest site pentru a căuta locuri de muncă, pentru a-și prezenta abilitățile și experiența profesională și pentru a intra în anumite rețele de profesioniști.

Conform bloomberg.com, Pulse are peste 30 de milioane de utilizatori (prin intermediul telefoanelor inteligente și tabletelor) din peste 190 de țări, în timp ce peste 750 de publisheri își distribuie conținutul prin intermediul acestei aplicații.

Rețeaua LinkedIn, deținută de LinkedIn Corp., are peste 200 de milioane de utilizatori, în peste 200 de țări și teritorii. Bazele companiei LinkedIn au fost puse în anul 2002, în apartamentul cofondatorului Reid Hoffman, iar rețeaua a fost lansată oficial pe data de 5 mai 2003. CEO al companiei este Jeff Weiner.