„M-am trezit cu un pachet la ușă. Era prea târziu. Asigurați-vă că…” / Ce a pățit o mămică după ce i-a dat telefonul fiicei sale – FOTO

Publicat: 10 10. 2019, 15:55
 
Se pare că Isabella McNeill a ră-mas șocată atunci când a primit notificare pe telefon că produsul comandat pe Amazon a fost „shipped” deja. 
 
În urmă cu ceva timp, femeia căuta canapele pe Amazon, dar în timpul acesta fiica ei i-a cerut telefonul pentru a se juca pe el. Însă aceasta nu și-a dat seama că uitase să închidă aplicația Amazon astfel că micuța Rayna a comandat din greșeală o canapea de 350 de lire. 
 
Se pare că atunci când și-a dat seama ce făcuse fiica ei, era prea târziu pentru a anula comanda iar pentru a o returna trebuie să plătească peste 100 de lire în plus. 
Foto: Captură Facebook 
 
Astfel, Isabella s-a hotărât să o vândă aproximativ la același preț, încercând să își diminueze pierderile pe care le-ar fi avut dacă ar fi returnat-o. 
 
Totuși, din fericire, Amazon i-a returnat banii și chiar i-a dat de ales între a păstra canapeaua pentru ea sau a dona-o. 
 
De asemenea, cumpărarea doar cu un singur click i-a fost dezactivată de pe cont de către Amazon pentru a nu mai trece prin astfel de incidente pe viitor. 
 
„Asigurați-vă că vă închideți aplicațiile de pe telefon. Asigurați-vă că aveți parole cu amprentă și că nu vă știu parola numerică pentru că cei mici sunt mult mai deștepți decât credem noi”, i-a sfătuit Isabella pe ceilalți părinți.
 
Foto: Pixabay