McDonald’s lansează băutura carbogazoasă „sănătoasă” pentru copii

Publicat: 09 05. 2012, 17:47
Actualizat: 09 05. 2012, 17:47

Luna aceasta McDonald’s va lansa o băutură carbogazoasă pentru copii, despre care susține că este sănătoasă și că asigură o parte din necesarul zilnic de fructe și legume pentru copii, scrie Daily Mail.

Lansarea noii băuturi, numită Fruitizz, face parte din eforturile gigantului fast-food de a îmbunătăți calitatea meniurilor pentru copii și ar putea fi disponibilă începând cu data de 16 mai. Aceasta vine după intruducerea morcovilor, fructelor, a apei minerale și a laptelui pe lista produselor care pot fi cumpărate de la McDonald’s.

Sucul va fi servit în aceleași pahare colorate și din același dozator ca restul băuturile, având în vedere că cei mici le găsesc mai atrăgătoare în astfel de ambalaje.

Reprezentanții McDonald’s susțin că băutura nu conține îndulcitori, coloranți artificiali sau arome și are suc de struguri, mere, zmeură în proporție de 60% și apă minerală naturală, asigurând o cincime din necesarul zilnic de fructe și legume.

În 500 de mililitri din acest suc se găsește o cantitate de 49 de grame de zahăr, în condițiile în care specialiștii nu recomandă copiilor să consume mai mult de 50 de grame pe zi. De asemenea, sucul mai conține și 200 de calorii.

„Un pahar mare de Fruitizz are mai mult zahăr decât unul de băutură carbogazoasă obișnuită. Băuturile îndulcite cauzează probleme ale dinților și probleme cu greutatea. Apa este o opțiunea mai bună, iar laptele este o alegere minunată, deoarece este plină de calciu și alte vitamine și minerale”, a explicat pentru sursa citată Christina Merryfield, nutriționist.

„Suntem încântați să lansăm Fruitizz, o băutură răcoritoare care îi va ajuta pe părinți să le dea copiilor o parte din necesarul zilnic de fructe și legume. În ultimii trei ani, am lucrat la crearea acestei băuturi care să fie diferită de orice altceva pot găsi în localuri. Am încercat și am testat 80 de opțiuni posibile, astfel încât să facem produsul perfect, care să asigure beneficii nutritive și un gust delicios pentru cei mici”, a spus Jill McDonald, directorul executiv al companiei.