Miranda Kerr va fi noua imagine a brandului H&M

Publicat: 06 02. 2014, 09:35
Actualizat: 21 03. 2014, 16:52

Miranda Kerr a fost aleasă, în locul lui Gisele Bundchen, pentru a fi imaginea H&M, în campania internațională care va promova colecția de primăvară – vară a mărcii suedeze, informează contactmusic.com.

Află mai multe știri din lumea filmului pe pagina de Facebook „I like to movie-movie”.

Alegerea Mirandei Kerr pentru campania de promovare coincide cu extinderea retailerului suedez în Australia și Filipine, unul dintre cele mai mari magazine H&M urmând să fie deschis în Melbourne.

Prin înlocuirea lui Gisele Bundchen, Miranda Kerr are toate șansele să treacă pe primul loc în topul celor mai bine plătite fotomodele, alcătuit de revista Forbes, pe care Bundchen l-a dominat în ultimii șapte ani.

În topul revistei Forbes din 2013, Gisele Bundchen apare pe primul loc, cu câștiguri de 27 milioane de dolari între iunie 2012 și iunie 2013, în timp ce Miranda Kerr ocupă locul al doilea, cu câștiguri de 4,46 milioane de dolari, în aceeași perioadă.

Miranda Kerr și-a încheiat recent contractul cu brandul rival, Mango, iar în prezent, este imaginea casei de bijuterii Swarovski și deține propria companie de produse de îngrijire a tenului, Kora Organics.

Miranda Kerr, în vârstă de 30 de ani, este unul dintre cel mai bine plătite top-modele ale momentului și a fost, până de curând, unul dintre „îngerii” casei Victoria’s Secret. Top-modelul australian a fost căsătorită trei ani cu actorul britanic Orlando Bloom și au împreună un băiețel, Flynn, născut în ianuarie 2011.