Nu toate companiile mari sunt LACOME. Nume faimoase care fac mult bine / Povestea interesantă a Bosch, Brother și Dr. Bronner’s

Publicat: 09 01. 2024, 11:24

Nu toate companiile mari din lume sunt lacome. Nume faimoase, precum Bosch, Brother, Bob’s Red Mill, Patagonia, Dr. Bronner’s, care activează și în România, fac multe acte caritabile.

Bosch, „programat” să doneze bani. Investește masiv în cercetare & dezvoltare

Potrivit utilizatorului Illegal-Elaborate614 de pe reddit.com, compania Bosch este „programată” să genereze bani pentru acte caritabile. 94% din acțiuni sunt administrate de fonduri caritabile, 6% de familia Bosch. „E o companie privată, deci nu e condusă de manageri de fonduri, care aleargă după obiective pe termen scurt”.

Mai mult, Bosch este o companie „neutră” din punct de vedere climatic, încă din 2020. Bosch investește dublu în cercetare și dezvoltare, față de media industriei.

De asemenea, Bosch rămâne preferatul multor români, când vine vorba de achiziționarea de scule electrice pentru bricolaj și construcții.

Sursa foto: Pexels

Brother vinde imprimante „corecte” și se poartă frumos cu angajații

„Brother nu te face „ostaticul” cartușelor de cerneală de la imprimantă”, scrie ThemeIoncalling.

„Tatăl meu a lucrat pentru Brother, s-au purtat bine cu el și ne-au dat lucruri folositoare”, scrie SoManyFlamingos.

Bob’s Red Mill, aproape de angajați. Compania a rămas în sânul „familiei”

Bob’s Red Mill a transferat dreptul de proprietate asupra companiei chiar angajaților săi, în loc să o vândă unei mari corporații.

Bob’s Red Mill oferă o mare varietate de făinuri integrale, cereale și amestecuri pentru copt. Făinurile sunt măcinate pe o moară tradițională din piatră, oferind făină de calitate superioară.

Pe lângă făinurile tradiționale din cereale integrale, Bob’s Red Mill oferă o gamă completă de opțiuni fără gluten. Când compania spune că un produs nu are gluten, acesta a trecut printr-o procedură riguroasă de testare a loturilor pentru a se asigura că nu există urme ale proteinei deranjante care vă contaminează alimentele.

Fondatorul Bob’s Red Mill, Bob Moore, a crezut întotdeauna în conducerea etică a companiei sale. Era un pensionar de vârstă mijlocie când a dat peste o veche moară roșie dărăpănată pe care a transformat-o într-o companie care generează 70 de milioane de dolari în venituri anual. La 81 de ani de naștere, în loc să-și vândă afacerea unui conglomerat corporativ, Bob a cedat proprietatea celor peste 200 de angajați ai săi printr-un plan de acționare a angajaților.

Viziunea și etica lui Bob l-au ajutat să-și propulseze moara roșie în vârf în cereale sănătoase, de înaltă calitate, făinuri și amestecuri pentru copt. Indiferent ce coaceți sau gătiți, Bob’s Red Mill are un produs care vă va ajuta să creați creații culinare delicioase.

Patagonia, brand sustenabil, donează multe haine

„Admir Patagonia pentru eforturile filantropice și de sustenabilitate”, scrie sdlucero99.

PlainLoInTheMorning confirmă spusele sale: „Lucrez pentru un ONG de mediu, de 10 ani. Cei de la Patagonia veneau la birou, lunar, oferindu-ne cutii de haine. Hanorace, pantaloni, tot felul de echipamente”.

Dr. Bronner’s a scăpat de la azil pentru a face săpunuri fabuloase

Salariul CEO-ului Dr. Bronner’s nu poate fi mai mare decât 5 salarii ale celui mai slab plătit angajat din companie. Angajații sunt stimulați cu beneficii. Profiturile sunt împărțite cu angajații, scrie ArizonaGeek, vis a vis de producătorul de săpunuri naturale Dr. Bronner’s.

Fondatorul Dr. Bronner a evadat dintr-un balamuc din Chicago, apoi a ajuns în California, unde a început afacerea cu săpun. Strănepotul său este actualul CEO al companiei și produce în continuare același săpun apreciat de milioane de oameni.

Dr. Bronner’s este un producător american de elită pe piața săpunurilor naturale organice. Folosim numai uleiuri organice pure și ingrediente fair trade. Fără conservanți sintetici, detergenți sau agenți de spumare.

Sursa foto main: Pixabay