Obiectul banal pe care o tânără antreprenoare l-a transformat într-un accesoriu care acum îi aduce 100 de milioane de dolari

Publicat: 01 01. 2018, 17:28
Actualizat: 01 03. 2018, 11:49

Probabil că nu te-ai fi gândit că lumea ar cheltui 45 de dolari pe o sticlă de apa îmbutelitată, dar Krauss a găsit un public dispus să plătească atât. Compania lui Kauss, S’well, înființată în 2010, a ajuns de la venituri de 2,5 milioane de dolari în 2013 la 47 de milioane de dolari în 2015 și a atins o cifră de afaceri de 100 de milioane de dolari în 2016, iar acest lucru nu s-a întâmplat doar datorită șansei. „Sunt atât de organizată, încât înnebunesc pe toată lumea din jurul meu. Anul trecut a fost unul dificil deoarece am trecut de la stadiul de proiect la start-up apoi la o companie medie, totul în doar un an și jumătate”, povestește Kauss. Acum 18 luni, ea a avea 18 angajați, azi are 47 de oameni în companie și un plan de cinci ani „de inovație pentru sticlele de băuturi”.

Sticlele lui Sarah Kauss se găsesc la magazinul de cadouri de la Muzeul de Artă Modernă din New York și se vând la conferințele TED Talk.

Produsul este tratat ca un accesoriu de fashion și automat sticla trebuia să fie altfel. Aceasta este realizată din metal, în mai multe culori, foarte distinctive. Dar produsul nu est doar unul arătos, ci și util, potrivit companiei, reușind să țină apa rece pentru 24 de ore sau caldă pentru 12 ore. Ea nu putea să trateze sticla de apă cum o fac alți producătorii și a decis să lanseze două colecții de culori și design-uri în fiecare an. „Clienții noștri pot deveni colecționari. Au de ales dintre cele 78 de design-uri realizate până acum”. 

CITEȘTE CONTINUAREA PE BUSINESS MAGAZIN