Primul bărbat ales să fie noua imagine a parfumului Chanel No. 5

Publicat: 09 05. 2012, 13:30
Actualizat: 09 06. 2012, 12:10

Actorul american Brad Pitt, în vârstă de 48 de ani, a devenit primul bărbat care a fost ales să reprezinte imaginea pe plan internațional a celebrului parfum feminin Chanel No. 5, informează contactmusic.com.

Potrivit E! Online, Brad Pitt va filma primul spot publicitar pentru Chanel No. 5, la Londra, în această săptămână.

Presa internațională afirmă faptul că starul american va primi o sumă de ordinul milioanelor pentru această reclamă, ce va fi lansată spre sfârșitul anului.

Brad Pitt calcă astfel pe urmele unor femei celebre, precum Catherine Deneuve, Nicole Kidman, Lauren Hutton, Estella Warren și Ali MacGraw, care au fost în trecut imaginea parfumului Chanel No. 5.

Actorul american și logodnica sa Angelina Jolie au cumpărat recent o nouă proprietate – Whornes Place, un conac impresionat aflat în apropiere de Londra.

Cei doi actori, botezați de presa de la Hollywood „Brangelina”, sunt împreună de șapte ani și au șase copii: trei adoptați – Maddox, născut în august 2001, în Cambodgia, Zahara, născută în ianuarie 2005, în Etiopia, și Pax, născut în noiembrie 2003, în Vietnam – și trei biologici, Shiloh, născută în mai 2006, și gemenii Knox și Vivienne, născuți în iulie 2008.

Angelina Jolie și Brad Pitt au interpretat rolul unui cuplu de asasini profesioniști în „Domnul și doamna Smith/ Mr. & Mrs. Smith” în anul 2005. Atracția dintre cele două staruri, atât de palpabilă pe marele ecran, s-a transpus în scurt timp și în viața reală. Brad Pitt a divorțat de Jennifer Aniston în 2005, după patru ani și jumătate de căsnicie, pentru a fi împreună cu Jolie.

Chanel No. 5 este primul parfum lansat de creatoarea de modă franceză Gabrielle „Coco” Chanel. Creat de chimistul Ernest Beaux, Chanel No. 5 este un parfum rafinat, cu influențe florale. Parfumul a fost lansat de Crăciun în 1921, fiind oferit drept cadou celor mai buni clienți ai casei Chanel (100 de flacoane) și a început să fie comercializat în magazine la jumătatea anului 1922.