Războiul audiențelor. Finala „Masterchef”, urmărită în medie de 2,2 milioane de români pe minut

Publicat: 24 12. 2014, 15:50

La nivel național, Pro TV a avut în medie 2,2 milioane de telespectatori pe minut, un rating de 11,9% și un share 22,1%. Pe locul 2 s-a situat Kanal D, care a difuzat un serial turcesc și a înregistrat 1,2 milioane de telespectatori, 6,5% rating și 12,1% share. Pe 3 a fost Antena 1, cu filmul „Câinii zăpezii” – 1,1 milioane de telespectatori, 6,4% rating și 11,9% share.

La nivel urban, Pro TV a avut 975.000 telespectatori, rating 9,7% și share 19,4%, Kanal D – 660.000 telespectatori, rating 6,6% și share 13,2%, iar Antena 1 – 547.000 telespectatori, 5,4% rating, 10,9% share.

Pe publicul comercial (18-45 de ani), Pro TV a înregistrat 608.000 telespectatori, având un rating de 12,1% și un share de 28,2%, în timp ce Antena 1 a fost pe locul 2, cu 318.000 telespectatori, rating 6,3% și share 14,7%.

De precizat că finala Hell’s Kitchen, showul culinar de pe Antena 1, a avut loc luni, cu o zi înainte de finala Masterchef, și a strâns în medie 1 milion de telespectatori pe minut, fiind pe locul 3, după Pro TV și Kanal D. La acel moment, Pro TV difuza semifinala Masterchef.