Războiul audiențelor. La ce s-au uitat românii: finala „X Factor” vs. „Las Fierbinți”

Publicat: 27 12. 2014, 16:35
Actualizat: 19 03. 2015, 02:24

Episodul de Crăciun al serialului „Las Fierbinți” a înregistrat 2,9 milioane de telespectatori pe întreg intervalul de difuzare (20.29-22.15), Pro TV fiind lider de audiență pe toate segmentele.

Pe publicul comercial, Pro TV a înregistrat 14,2 puncte de rating și o cotă de piață de 29,8%, finala „X Factor” de pe Antena 1 înregistrând 5,9 puncte de rating și o cotă de piață de 12,3%.

La nivelul publicului urban, „Las Fierbinți” a înregistrat 11,3 puncte de rating și o cotă de piață de 20,5%. Pe de altă parte, Antena 1 a înregistrat 6,4 puncte de rating și o cotă de piață de 11,7%.

La nivel național, Pro TV a avut 15,5 puncte de rating și un share de 27%, iar Antena 1 – 5,3 puncte de rating și o cotă de piață de 9,2%.