„Romania-Grecia”, o victorie pentru premier

Publicat: 21 11. 2013, 00:46
Actualizat: 03 10. 2018, 06:10

This browser does not support the video element.

Lucian Mindruta deconspira, in jurnalul de stiri interpretate dea astazi, strategia de imagine a premierului:

„Am fost uimit de marketingul guvernamental: practic meciurile au fost o ocazie de product placement a premierului si catorva ministri, care au stat minute bune pe ecran si la tur si la retur. Nu poti sa nu te intrebi: sunt la oferta tipii astia? E Ponta cu discount de Black Friday? Ii putem cumpara si duce acasa de Craciun si pune globuri in ei? De ce sa-i tot vedem atat? Pana cand au pierdut ai nostri si-am inteles: Guvernul vrea sa stea pe langa o catastrofa si mai mare, ca sa para minunat prin comparatie. E ca fetele alea uratele care nu-si gasesc decat prietene cu cosuri si aparat dentar si nasul stramb.”

Monologul Schimba vorba, integral, aici: