ROMÂNII AU TALENT. Aproape 7 milioane de români au urmărit a doua ediție în minutul de aur

Publicat: 22 02. 2014, 13:10
Actualizat: 28 03. 2019, 20:44

Potrivit Kantar Media, la nivelul publicului național, Pro TV a obținut vineri seară în intervalul orar 20.30 – 23.17 o cotă de piață record de 52,4% și un rating de 28,6 puncte, de peste opt ori mai mult decât ocupanta celui de-al doilea loc în topul audiențelor, Antena 1, cu 3,4 puncte de rating și 6,3% share.

Mai mult, a doua ediție „Românii au talent” din acest sezon a egalat recordul stabilit anul trecut de 57% cotă de piață pe segmentul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, iar Pro TV a înregistrat un rating mediu de 27,1 puncte, de șapte ori mai mult decât următoarea clasată, Antena 1, cu 4,2 puncte de rating și 8,9% cotă de piață.

La nivelul publicului din mediul urban, Pro TV a reușit să obțină o medie de rating de 26,1 puncte și 48,8% cotă de piață, urmat de Antena 1, cu 3,8 puncte de rating și 7,1% cotă de piață.

Din acest an, publicul din fața micilor ecrane va avea parte de o experiență totală marca „Românii au talent”: se va bucura atât de spectacolul de pe scenă, cât și de ceea ce se petrece în culise. Telespectatorii vor putea urmări ce fac juriul și prezentatorii în pauzele dintre show-uri, ce au făcut pe drum, în deplasări și în timpul liber, precum și discuțiile spumoase dintre aceștia.

Mai mult decât atât, din sezonul acesta, concurenții care vor reuși să îi lase fără cuvinte încă din etapa preselecțiilor pe Andra, Andi Moisescu și Mihai Petre au șansa să intre direct în semifinale. Juriul le va acorda celor mai buni „biletul verde”, care îi va trimite în penultima fază a concursului.

Marele premiu al concursului este în valoare de 120.000 de euro, iar premiul pentru originalitate de 10.000 de euro.