ROMÂNII AU TALENT, lider de audiență. 7 milioane de români s-au uitat de 1 Martie la show-ul transmis de ProTv

Publicat: 02 03. 2013, 16:33
Actualizat: 29 07. 2014, 19:23

Emisiunea ROMÂNII AU TALENT transmisă aseară de ProTv a fost lider de audiență, potrivit cifrelor Kantar Media. Datele arată că show-ul ROMÂNII AU TALENT, difuzat vineri, 1 Martie, a fost lider de audiență absolut pe toate targeturile de public.

În minutul de maximă audiență, înregistrat la ora 22.00, emisiunea ROMÂNII AU TALENT era urmarită de aproape 7 milioane de romani. Astfel, show-ul de la ProTV a înregistrat 35,4 puncte de rating și 61,3% cotă de piață, de 17 ori mai mare decât cea înregistrată de Antena 1, principalul competitor.

ROMÂNII AU TALENT a înregistrat la nivelul întregii țări o audiență medie de  26,6 puncte de rating și o cotă de piață de 46,4 procente, fiind urmărită în medie de peste 5 milioane de români. Antena 1 s-a clasat pe locul al 3-lea, după Kanal D, înregistrând o audiență de 6 ori mai mică față de ProTV, respectiv 4,1 puncte de rating și 7,2% cotă de piață.

Audiența medie înregistrată de emisiunea ROMÂNII AU TALENT între orele 20.28-23.01 a fost pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani de 24,2 puncte de rating și 52,3% cotă de piață, de aproape 6 ori mai mare față de cea înregistrată de Antena 1, care a înregistrat 4,3 puncte de rating și 9,4% cotă de piață.

Audiență de 5 ori mai mare față de următoarea clasată a înregistrat ROMÂNII AU TALENT de la ProTv și pe întreg publicul din mediul urban. Așa se face că audiența medie obținută de ROMÂNII AU TALENT a fost una de 24,3 puncte de rating și 44,7% cotă de piață, emisiunea fiind urmărit în medie de peste 2 milioane și jumătate de telespectatori, în timp ce a Antenei 1 a fost de 4,8 puncte de rating și 8,8% cotă de piață.