Samsung recheamă în service trei milioane de produse, după ce a fost semnalat riscul de explozie în cazul lor

Publicat: 05 11. 2016, 13:20
Actualizat: 06 11. 2016, 08:59

Samsung Electronics a anunțat, vineri, că recheamă în service aproximativ trei milioane de mașini de spălat după ce a primit mai multe sesizări conform cărora ușile mașinilor de spălat s-au deschis automat, în timpul procesului de spălare, din cauza vibrațiilor excesive, care ar putea fi cauzate de o defecțiune la nivelul cuvei sau de supraîncărcarea mașinilor de spălat.  

Compania sud-coreeană a fost dată în judecată, în luna august, de un client, din Texas, care a reclamat în instanță faptul că mașina sa de spălat a explodat atât de puternic încât i-a spart peretele interior al garajului.

Recent, Samsung a fost implicat într-un alt scandal după ce un avion al companiei americane, Southwest Airlines, a fost evacuat înainte de decolare, după ce telefonul Samsung Galaxy Note 7 al unui pasager a explodat și a început să scoată fum. Telefonul făcea parte din noul lot Note 7 scos pe piață, considerat sigur de către gigantul IT, potrivit BBC.

Telefonul s-a încins în timp ce însoțitorii de bord prezentau instrucțiunile de securitate, potrivit unui purtător de cuvânt al Departamentului Pompierilor din Louisville. Mai mult, telefonul tocmai fusese înlocuit, după ce Samsung a rechemat telefoanele cu probleme, susținea, la acel moment, soția pasagerului.