Secretul McDonald’s. De ce un restaurant McDonald’s are venituri duble față de unul Burger King

Publicat: 05 04. 2014, 08:59
Actualizat: 02 09. 2019, 19:59

Anul trecut, un restaurant McDonald’s a înregistrat, în medie, venituri de 2,4 milioane de dolari, față de Burger King, cu 1,2 milioane.

Jurnalista Vanessa Wong scrie că acest lucru se întâmplă deoarece numele multora dintre produsele McDonald’s, printre care Egg McMuffin, au ajuns să facă parte din ”vocabularul fast-food”, lucru pe care Burger King nu îl poate egala.

În plus, McDonald’s are în target și copiii, prin celebrele Happy Meal-uri. ”10% din vânzările McDonald’s le reprezintă Happy Meal-urile, este produsul fast-food pentru copii cel mai mediatizat la TV”, scrie Wong.

O altă explicație ar putea fi faptul că, la McDonald’s, servirea este mai rapidă (189,49 secunde, în medie) decât la Burger King (198,48 secunde).

Totodată, trebuie precizat că McDonald’s cheltuie anual 787,5 milioane de dolari pe marketing, spre deosebire de Burger King, care în 2012 a alocat numai 48,3 milioane.

Toate aceste motive oferă o posibilă explicație inclusiv pentru plecarea Burger King din România, în timp ce McDonald’s deschide restaurant după restaurant în țara noastră.