Show-ul „Insula iubirii”, de la Antena 1, a avut audiențe slabe de-a lungul sezonului. Finala, singura ediție în care a fost locul întâi, doar pe un target

Publicat: 14 07. 2015, 13:41

Primul sezon al show-ului „Insula iubirii”,de la Antena 1, încheiat recent, s-a dovedit a nu avea tocmai succesul scontat. Emisiunea prezentată de Radu Vâlcan a atins vârful maxim de audiență abia în finală, edițiile precendente situându-se pe locurile doi, trei sau chiar patru, după Pro TV, Kanal D și Antena 3, scrie paginademedia.ro.

La nivel național, „Insula Iubirii” a avut cele mai slabe performanțe: de două ori locul patru, de patru ori locul trei și de șase ori poziția a doua.

La orașe, show-ul a fost de cele mai multe ori pe poziția a doua. În două ediții a fost pe locul trei, după Pro TV  și după Antena 3. În cele mai multe dintre emisiuni, audiența Antena 1 era la jumătate în comparație cu primul loc pe interval, Pro TV.

„Insula iubirii” s-a clasat puțin mai bine pe targetul comercial în sensul că, pe segmentul 18-49, emisiunea a fost pe locul doi, după Pro TV. Și aici, în unele cazuri, audiența Antena 1 a fost la jumătate. În altele, diferența dintre Pro TV și Antena 1 a fost mai mică, în comparație cu celelalte targeturi.

Finala „Insula iubirii” a avut cea mai mare audiență dintre toate edițiile acestui sezon. Totuși, Antena 1 a fost pe primul loc cu finala doar pe segmentul comercial. La nivel național și la orașe, postul TV a fost pe pozțiia a doua, după Pro TV.

De asemenea, ultima ediție a fost singura în care emisiunea de la Antena 1 a depășit 20% cotă de piață pe un target. Este vorba de segmentul comercial, unde finala a avut o cotă de peste 23%, ceea ce înseamnă că aproape un sfert dintre telespectatorii între 18 și 49 de ani care se uitau la televizor erau pe Antena 1.