Snoop Dogg a devenit imaginea unei mărci de băuturi alcoolice

Publicat: 04 11. 2014, 15:46

Snoop Dogg este imaginea campaniei de promovare Drink Different pentru noua băutură realizată din alcool distilat din trestie de zahăr, descrisă ca un produs la limita dintre rom și tequila.

Vedeta hip-hop a declarat că s-a îndrăgostit de Brazilia și de brazilieni în 2003, când a vizitat această țară pentru a filma videoclipul piesei „Beautiful”, și este nerăbdător să facă cunoscută marca de alcool în rândul fanilor săi. Snoop Dogg a și investit în această companie.

„Sunt foarte încântat de parteneriatul cu oamenii minunați de la Cuca Fresca. Am doar sentimente de iubire pentru oamenii și cultura braziliană și abia aștept să promovez cachaca (rachiu din trestie de zahăr, n.r.) și spiritul acestei țări în Statele Unite”, a spus Snoop Dogg.

Rapperul nu este singurul cântăreț care s-a implicat în afacerile cu alcool, Sean „Diddy” Combs, Dr. Dre, Ludacris și Pitbull fiind alte nume ale muzicii care s-au folosit de notorietatea lor în diverse colaborări cu industria de profil.

Snoop Dogg, în a cărui discografie se regăsesc albume precum „Tha Doggfather” și „Malice N Wonderland”, și-a început cariera de rapper la începutul anilor ’90, dar s-a implicat și în actorie, jucând în noua versiune a filmului „Starsky și Hutch” (2004). Din 1993, când a devenit celebru, Snoop Dogg a vândut aproape 20 de milioane de albume în Statele Unite. Printre hiturile sale se numără „Who Am I (What’s My Name)?”, „Gin and Juice”, „Groupie Luv”, „From tha Chuuuch to da Palace”, „Beautiful”, „Drop It Like It’s Hot”, „That’s That Shit” etc. Cel mai recent album lansat de Snoop Lion este „Reincarnated”, apărut pe piață în aprilie 2013.

În septembrie 2008, Snoop Dogg a susținut un concert la Arenele Romane din București.