Stewardesele l-au lăsat să urce în avion, dar când a ajuns la destinație a avut o surpriză imensă. Acum este pe lista neagră a companiei aeriene

Publicat: 16 08. 2017, 09:12

Samuel Jankowsky a adormit timp de o oră după decolare, iar atunci când s-a trezit a realizat că se îndreaptă într-o direcție greșită când a văzut pe telefon că avionul a trecut pe deasupra Marii Britanii.

Britanicul a ajuns pe aeroportul din Las Vegas unde pretinde că atunci când a aterizat a fost tratat ca un „criminal oarecare” de către autoritățile americane care l-au amenințat că-l rețin pentru că nu avea viză.

Compania aeriană Eurowings i-a interzis să mai zboare cu avioanele lor, astfel că omul de afaceri a fost nevoit să călătorească înapoi spre Köln, de acolo să ia un avion spre Stuttgart pentru a lua o altă cursă spre casă.

Samuel, care a călătorit 17.000 de mile a spus: „Când am urcat în avion mă gândeam că este cam mare pentru un zbor atât de scurt, dar nu am fost foarte îngrijorat. Mi-am pus căștile și am adormit. Când m-am trezit, am văzut că am trecut de Marea Britanie. Am întrebat persoana de lângă mine ce se întâmplă și mi-a spus că zburăm în Las Vegas. Am întrebat dacă putem să întoarcem avionul. Nici nu știam că Eurowings are curse spre Las Vegas”.

La aeroportul internațional McCarran din Las Vegas, Samuel a declarat că a fost tratat ca „un criminal oarecare”. „Am fost tratat ca un infractor care a încercat să intre în SUA fără viză. Un angajat de la aeroport mi-a spus că am la dispoziție o oră pentru a face hârtiile și să iau un zbor înapoi spre Köln. Dacă ratam zborul, aș fi fost reținut până marți. Ei credeau că m-am strecurat în avion pentru a lua un zbor spre Vegas la preț ieftin. M-au pus într-o celulă mică și m-au căutat peste tot. Am fost supravegheat în tot timpul cât am fost acolo”.

Samuel a învinovățit compania aeriană pentru că i-a permis să se îmbarce într-un avion greșit și nu l-au tratat bine în cursa avută înapoi spre Köln. „La întoarcere, echipajul de zbor nu m-a tratat deloc bine deși nici eu nu am vrut să fiu în acel avion. Echipajul era profesionist, dar m-au tratat ca pe un criminal, ucigaș în serie. Întreaga experiență nu numai că mi-a costat timpul, dar și 878,66 euro. Cum aș fi putut să mă îmbarc într-o aeronavă fără un bilet de zbor valid pentru cursa respectivă? Personalul mi-a verificat biletul de trei ori. Acest lucru arată ineficiența personalului Eurowings”.