Tinerele care captivează milioane de oameni în fiecare dimineață cu afacerea lor. Printre abonații săi fideli i se spune „Biblia”

Publicat: 12 12. 2015, 15:46

Cele două antreprenoare, Danielle Weisberg și Carly Zakin, s-au întâlnit în timp ce studiau la același colegiu, la Roma. Atunci nici nu își imaginau ca peste 10 ani să pună bazele unei afaceri împreună, afirmă ele.  După ceva timp de la terminarea colegiului, s-au întâlnit din nou  la NBC, unde lucrau amandouă ca „obsedate de știri”, după cum se autoportretizează ele.  

Conceptul „The Skimm” a fost creat pe baza unei simple observații a celor două: prietenii lor, deși inteligenți, buni cunoscători în propriul lor domeniu de activitate, nu erau la curent cu evenimentele de zi cu zi. Așadar, Weisberg și Zakin au demisionat de la postul de televiziune NBC News și au început seria e-mail-urilor zilnice pentru „prietenul deștept”.

E-mail-ul ajunge în inbox în jurul orei 6 a.m., atunci când oamenii se trezesc și, de obicei, își verifică telefonul. The Skimm prezintă diverse știri, de la evenimentele curente, internaționale, până la ce mai este viral pe Internet, acoperind o gamă variată și largă de subiecte. Ele își procură știrile de la organizații media de top, până la publicații locale, nișate, dar nu au vrut să dezvăluie nicio sursă.

Citește continuarea pe BusinessMagazin.ro