Topul Forbes al celor mai populare vedete pe Twitter și Facebook

Publicat: 10 08. 2012, 12:58
Actualizat: 02 02. 2019, 12:11

Cântăreața Rihanna ocupă prima poziție în topul Forbes al celor mai populare vedete pe rețelele de socializare Twitter și Facebook, informează hollywoodreporter.com.

Lady Gaga ocupă locul al doilea în acest top, care este dominat de artiști din industria muzicală.

Pentru realizarea clasamentului, editorii revistei Forbes au folosit o formulă de calcul extrem de simplă, adunând numărul de admiratori pe care vedetele le au pe principalele două rețele de socializare: Twitter și Facebook.

Astfel, Rihanna ocupă prima poziție, grație celor 23,8 milioane de admiratori pe Twitter și 59,6 milioane de admiratori de pe Facebook. Lady Gaga, ocupanta locului al doilea în acest clasament, are 28 de milioane de fani pe Twitter și 53 de milioane de admiratori pe Facebook.

Pe poziția a treia se află rapperul Eminem, care are 11,9 milioane de admiratori pe Twitter și 60,3 milioane de fani pe Facebook. Pe locurile următoare se află alți doi cântăreți celebri: Justin Bieber (26 milioane de fani pe Twitter și 45,8 milioane de admiratori pe Facebook) și Katy Perry (24,5 milioane de fani pe Twitter și 45,7 milioane de admiratori pe Facebook).

Locurile următoare au fost ocupate în ordine de cântăreața columbiană Shakira (17,6 milioane de fani pe Twitter și 52,5 milioane de admiratori pe Facebook), fotbalistul portughez Christiano Ronaldo (12 milioane de fani pe Twitter și 47,5 milioane de admiratori pe Facebook), cântăreața americană de muzică country Taylor Swift (17 milioane de fani pe Twitter și 33,6 milioane de admiratori pe Facebook), rapperul american Lil Wayne (7,9 milioane de admiratori pe Twitter și 40 de milioane de fani pe Facebook) și actrița și cântăreața americană Selena Gomez (12,3 milioane de fani pe Twitter și 33 milioane de admiratori pe Facebook).

Topul 10 al celor mai populare vedete pe rețelele de socializare este dominat de muzicieni, iar editorii revistei Forbes explică această realitate prin faptul că starurile din industria muzicală au adoptat mult mai repede aceste platforme multimedia decât au făcut-o artiștii din cinematografie, sport și televiziune.