„Vocea României” a depășit cu mult „X Factor”, la prima ediție live din acest sezon. PLUS: Cel mai emoționant moment din ediția de vineri seara

Publicat: 22 11. 2014, 22:41

Emisiunea a făcut un rating de 6,7 și un share de 16,9%, fiind lider incontestabil de audiență. Pe locul doi la nivel național s-a situat Antena 1, care a difuzat „X Factor” și a avut 889.000 de telespectatori, un rating de 4,8 și un share de 12,1%.

Pe publicul urban, Pro TV a avut 757.000 de telespectatori, iar Antena 1 – 545.000. Pe segmentul comercial (18-45 de ani), cel luat în calcul de publicitari, Pro TV a avut 493.000 de telespectatori (rating 9,8, share 23,3%), iar Antena 1 – 359.000 de telespectatori (rating 7,1 share 17%).

Unul dintre cele mai emoționante momente din cadrul showului de pe Pro TV s-a petrecut mult după miezul nopții, când juratul Marius Moga a anunțat în direct că s-a logodit cu iubita sa.

„Vocea României” va continua și săptămâna viitoare, vineri de la ora 20.30, cu o nouă semifinală live care va dura în jur de patru ore și jumătate.