Zece ponturi pentru a slăbi rapid

Redactor:
Mădălina Chițu
Zece ponturi pentru a slăbi rapid
Pentru cei mai mulți dintre noi stresul cotidian și lipsa timpului sunt dușmani necruțători ai siluetei noastre.

Pentru cei mai mulți dintre noi stresul cotidian și lipsatimpului sunt dușmani necruțători ai siluetei noastre. Specialiștiiîn nutriție ai revistei „Prevention” au pus la punct o strategie,bazată pe zece pași, care ne ajută să scăpăm de kilogramele înplus, fără prea mare efort.

1Sucuri naturale făcute în casă – nutriționiștii recomandă săcombinăm fructele preferate într-un cocktail, peste care să turnămapă, pentru a mai diminua cantitatea de fructoză. Fructele aucapacitatea de a arde grăsimile. Portocalele, lămâile,grapefruitul, kiwi-ul și fructele de pădure sunt cele mai indicate,spun specialiștii. Un astfel de cocktail „taie” 85 de calori.

2Plimbările în timp ce vorbim la telefon – pentru că suntemsedentari, iar plimbările lungi și dese nu sunt pe placul nostru,specialiștii recomandă să ne plimbăm dintr-un colț al camerei înaltul, în timp ce vorbim la telefon. În plus, și treburile casnicene slăbesc. Astfel, întinsul rufelor arde până la 68 de calori, iarpusul mesei te scapă de 85 de calorii.

3Studierea etichetei – înainte de a cumpăra un produs, specialiștiirecomandă să citim cu atenție eticheta. Dacă am știi că o ciocolatăsau o cutie cu bomboane are până la 220 de kilocalorii pe suta degrame, atunci cu singuranță ne-am gândi de două ori înainte de acumpăra alimentul respectiv.

4Ceaiul verde accelerează arderile. Nutriționiștii spun că acestceai conține cofeină, care are rolul de a accelera arderileinterne. În plus, ceaiul verde conține antioxidanți. Specialiștiatrag atenția persoanelor care suferă de hipertensiune să eviteceaiul, deoarece le va agrava starea.

5Potrivit articolului, mesele în oraș ne fac să mâncăm cu 300 dekilocalorii mai mult decât o masă luată în propriul cămin.Specialiștii spun că dacă acest lucru este aproape imposibil derealizat în cursul zilei, din cauza faptului că ne aflăm în timpulprogramului de muncă, atunci masa de seară trebuie evitată.

6Uleiul de măsline este recunoscut pentru proprietățile sale de aaccelera tranzitul intestinal lent. Studiile în domeniu au arătatcă persoanele care au ales uleiul de măsline în defavoareacelorlate mănâncă cu până la 50 de kilocalorii mai puțin pe zi.

7Cerealele integrale sunt sățioase, bogate în substanțe nutritive șipot reprezenta o singură masă, de preferat cea de dimineață.

8Una din 12 femei are un metabolism lent. Nutriționiștii recomandăpersoanelor care au încercat mai multe diete, dar fără nici unrezultat, să se adreseze medicului specialist.

9Specialiștii recomandă să mărim doza de apă pe care o bem zilnic,iar pentru a face acest lucru este de preferat să ne luăm o sticlămai mare.

10Morcovii, cartofii dulci, țelina sau dovleacul sunt excelente încazul persoanelor care doresc să scape de kilogramele în plus.Nutriționișți sfătuiesc înlocuirea meselor grase cu o salată delegume.

Inchide