BAC 2013 SUBIECTE MATEMATICĂ – INFORMATICĂ. Ce subiecte au primit elevii de la profilul MATE- INFO

Publicat: 28/08/2013, 15:12
Actualizat: 02/09/2019, 23:35

SUBIECTE MATEMATICĂ BACALAUREAT 2013Gândul publică în timp real subiectele la BAC 2013 primite de elevii care susțin miercuri,28 august, proba obligatorie a profilului la MATEMATICĂ, pentru fiecare dintre cele patru profiluri la care se dau subiecte diferite. Subiectele vor fi disponibile șiEDU.RO, începând cu ora 15.00.

SUBIECTE BAC 2013 MATEMATICĂ SESIUNEA AUGUST-SEPTEMBRIE

BAREM SUBIECTE BAC 2013 MATEMATICĂ SESIUNEA AUGUST-SEPTEMBRIE

UPDATE 10.30 SUBIECTE MATEMATICĂ BAC 2013 – profil MATE – INFO Elevii care au susținut proba la Matematică, de la profilul Matematică Informatică au avut de rezolvat, printre altele, ecuații, funcții, integrale și matrici. Ultimul subiect, cel legat de matrici, „a fost cel mai greu”, este de părere un elev al Colegiului Național Gheorghe Șincai.

Ministerul Educației a decis ca în 2013, proba la MATEMATICĂ să fie diferită pentru elevii de la Matematică- Informatică, Pedagogic, Științele Naturii și Tehnologic. Spre deosebire de anul trecut, elevii de la REAL ȘI TEHNOLOGIC nu mai primesc aceleași subiecte la BACALAUREAT 2013. Această măsură a fost luată după ce absolvenții din anii trecuți s-au plâns că subiectele de la matematică au fost grele și, de multe ori, din noțiuni pe care ei nu le-au făcut la clasă.

La proba de MATEMATICĂ 2013 sesiunea iulie, la profilul real – Matematică-Informatică, elevii au primit trei subiecte, după cum urmează: la subiectul 1 elevii au primit funcții, logaritmi și vectori, la subiectul al 2-lea elevii au avut de rezolvat matrici și polinoame, la cel de-al treilea subiect elevii au avut de rezolvat funcții și ecuații.

Ce s-a întâmplat la proba de ROMÂNĂ de la BACALAUREAT 2013: 124 de eliminați

Datele de la Ministerul Educației arată că la proba scrisă de Limba și literatura română, desfășurată luni, 26 august , s-au prezentat 45.954 de candidați.

Pentru 12 dintre candidații înscriși a fost necesară utilizarea subiectelor de rezervă.

124 de candidați au fost eliminați pentru că aveau asupra lor materiale ajutătoare și dispozitive electronice, interzise în săli pe durata desfășurării probei. Cei mai mulți dintre candidații eliminați s-au înregistrat în București (10) și în județul Constanța (15), unde o elevă, eliminată din examen pentru fraudă a declarat inspectorilor școlari că a dat bani pentru a putea promova Bacalaureatul. Cazul a fost înaintat Poliției Constanța de către Inspectoratul Școlar Județean Constanța.

SUBIECTE MATEMATICĂ BACALAUREAT 2013. Un candidat a fost eliminat de la proba de comunicare într-o limbă străină

Pentru proba de evaluare a competențelor de comunicare în limba maternă (19 – 21 august), 52,25% dintre cei 666 de candidați au fost desemnați utilizatori experimentați, 25,53% au primit certificat de utilizator avansat, iar 7,81% – certificatul de utilizator mediu. Și la această probă a fost eliminat un candidat.

Din cei 18.917 de candidați care au participat la proba de evaluare a competențelor de comunicare într-o limbă străină (20-21 august), un candidat a fost eliminat.

Situația statistică a calificativelor obținute pentru înțelegerea textului audiat arată astfel: 11,8% – calificativ B2, 25,4% – calificativ B1, 45,1% – calificativ A2, 15,9% – calificativ A1. Pentru înțelegerea textului citit, 4,5% au primit calificativ B2, 22,1% – calificativ B1, 51,2% – calificativ A2, 16% – calificativ A1. Pentru producerea de mesaje scrise, situația se prezintă astfel: 4,5% – calificativ B2, 7,9% – calificativ B1, 15,2% – calificativ A2, 19,4% – calificativ A1. În materie de producere de mesaje orale, 13,5% dintre candidați au primit calificativ B2, 15,5% – calificativ B1, 24,8% – calificativ A2, 40,2% – calificativ A1. Pentru interacțiune orală, calificativul B2 a fost obținut de 14% dintre candidați, certificatul B1 de 15,8%, A2 de 25,6%, iar A1 de 37,4%.

La proba de competențe digitale (22 – 23 august), din cei 18.428 de candidați, unul a fost eliminat, 3,7% au primit certificat pentru nivel experimentat, 13,3% – certificat pentru nivel avansat, 41,4% – certificat pentru nivel mediu, iar 38,7% – certificat care atestă nivelul de începător.

SUBIECTE MATEMATICĂ BACALAUREAT 2013. Câți elevi s-au înscris la probele scrise la BAC 2013

Ministerul Educației arată că pentru probele scrise, cei mai mulți candidați s-au înscris la limba și literatura română (55.741 de absolvenți), respectiv la proba obligatorie a profilului: 56.546 de candidați (dintre care 51.940 la matematică și 4.606 la istorie).

Un număr ridicat s-a înregistrat și la proba scrisă la alegere a profilului și specializării: 53.837 de absolvenți.

O mare parte a acestora a optat pentru biologie – 31.119. Ceilalți au ales astfel: geografie – 11.870, fizică – 6.026, chimie – 3.549, informatică – 383, logică – 300, economie – 193, psihologie – 176, sociologie – 142, filosofie – 79.

Examenul scris pentru limba și literatura maternă a fost susținut de 1.367 de candidați, dintre care 1.328 la limba și literatura maghiară, 32 la limba și literatura germană, 6 la limba și literatura ucraineană și 1 la limba și literatura sârbă.

In total, la cea de-a doua sesiune a examenului de Bacalaureat, august-septembrie 2013, s-au înscris peste 87.000 de candidați, dintre care 67% fac parte din promoția 2012-2013, iar 33% sunt absolvenți ai promoțiilor anterioare.

Calendar Bac 2013- probele scrise -Sesiunea august-septembrie:

26 august 2013 – Limba și literatura romană – proba scrisă

27 august 2013 – Limba și literatura maternă – proba scrisă

28 august 2013 – Proba obligatorie a profilului – proba scrisă

30 august 2013 – Proba la alegere a profilului și specializării – proba scrisă

2 septembrie 2013 – Afișarea rezultatelor la Bacalaureat 2013 și depunerea contestațiilor

5 septembrie 2013Edu.ro Rezultate Bac 2013– rezultate finale, după soluționarea contestațiilor din cea de-a doua sesiune

Toate informațiile despre Subiecte BAC 2013 MATEMATICĂ, sesiunea toamnă, vor fi publicate în timp real de gândul.

Temu şi Shein sunt verificate în România de ANPC. Ce trebuie să facă clienții înainte...
Ultimele cuvinte pe care Ana-Maria a reușit să le rostească mamei sale, înainte să fie...
FOTO. Ioana Țiriac a făcut ravagii într-un costum de baie spectaculos!
Ultimele ore de viață ale Corinnei, femeia găsită moartă în dulapul din dormitor. Poliția l-a...
Detalii explozive! Ce s-a întâmplat în apartamentul lui Mititelu jr, după miezul nopții. Beinur a...
Dieta lui Lili Sandu la 44 de ani | Alimentul la care a renunțat definitiv....
EXPERIMENT. Cum deosebim vopseaua naturală pentru ouă de cea clasică, plină de E-uri
Veste extraordinară despre pensiile românilor! Marcel Ciolacu a făcut anunțul
Ce au descoperit anchetatorii în mașina presupusului criminal din Orhei. Polițiștii au luat în calcul...
Poveştile de iubire care au rămas doar o amintire! Imagini tari cu Gina Pistol, Răzvan...
La ce viteză sar airbag-urile mașinii în caz de impact?
Vicepreşedintele Comisiei de Apărare: Rusia a urlat din toţi şoşocii în Parlamentul României
ANUL în care Pământul NU a avut VARĂ! Cum a fost posibil?
Decizie pentru cei care nu locuiesc la adresa din buletin. E OBLIGATORIU în 15 zile