Silviu Bănilă
19.11.2014
Mini

BLACK FRIDAY 2014. Americanii așteaptă ca ofertele să le bată la ușă. Black Friday-ul tradițional a suferit modificări

BLACK FRIDAY 2014. Americanii așteaptă ca ofertele să le bată la ușă. Black Friday-ul tradițional a suferit modificări
BLACK FRIDAY 2014. Cei mai mulți americani nu vor face shopping de Black Friday sau Cyber Monday, în 2014, arată un studiu Bankrate.com

BLACK FRIDAY 2014. Cei mai mulți americani nu vor face shopping de Black Friday sau Cyber Monday, în 2014, arată un studiu Bankrate.com, citat de CNN. Potrivit analizei, doar 40% dintre americani doresc să își cumpere ceva de Black Friday 2014 și 28% vor merge la magazin, în acest sens, în timp ce restul cumpărătorilor vor prefera site-urile online.

„Black Friday-ul tradițional a suferit modificări”, a declarat Jeanine Skowronski, analist Bankrate. Aceasta a adus în discuție incidentele violente care au marcat unele zile de Black Friday, când consumatorii s-au călcat în picioare pentru a prinde unele oferte.

De asemenea, unii retaileri din SUA lansează ofertele încă din data de 1 noiembrie, astfel încât de Black Friday 2014 cumpărătorii sunt deja plictisiți. „Oamenii s-au obișnuit să caute oferte înainte de Black Friday și imediat după Crăciun”, a declarat Skowronski. „Americanii așteaptă ca ofertele să le bată la ușă, nu vor să mai alerge după ele”, a continuat ea.

Potrivit studiului, magazinele vor fi vizitate în principal de tinerii cu vârste cuprinse între 18 și 29 de ani. Totuși, asta nu înseamnă ca vor face shopping în respectivele unități, ci mai degrabă vor merge să verifice diferențele de prețuri față de ofertele online.

„Este un joc dominat de cumpărător”, a spus Skowronski. „În prezent, tinerii sunt mult mai cumpătați decât par”. Tinerii americani vor cheltui în medie 100 – 250 de dolari de Black Friday, în timp ce alte categorii de cumpărători vor da chiar și 400 de dolari pe produsele dorite. Cu acești bani, un consumator își poate cumpăra o consolă Xbox One (429,99 dolari) sau două tablete iPad Mini (199 dolari fiecare).

Potrivit studiului, 1 din 4 americani vor să meargă la cumpărături în ziua de luni (Cyber Monday). Cât despre Ziua Recunoștinței, „aceasta este rezervată vânătorilor de reduceri, care vor să fie primii la coadă”. 

Inchide