Prima pagină » Mini » (P) Pepsi este gustul de cola nr. 1 în România*

(P) Pepsi este gustul de cola nr. 1 în România*

(P) Pepsi este gustul de cola nr. 1 în România*
Peste 100.000 de români au acceptat Marea Provocare Pepsi și au ales gustul de cola preferat

100.885 de mii de români au acceptat Marea Provocare Pepsi, o inițiativă fără precedent în România, și invitați să descopere gustul de cola preferat, 61,9% dintre ei au ales, pe nevăzute, Pepsi.

„Acceptă Marea Provocare PepsiË® este cea mai mare campanie de activare a brandului care s-a desfăsurat în România până acum. În cadrul campaniei, Pepsi a desfășurat 270 de activări în perioada iunie – august 2015, în marile orașe din România (București, Cluj, Iași, Brașov, Constanța, Timișoara, Pitești, Sibiu, Alba-Iulia), în stațiunile de vacanță de la mare, dar și la cele mai importante festivaluri de film și muzică din țară: Electric Castle și Transilvania International Film Festival, Jazz in the Park (Cluj), Summer Well (București), Bucharest International Air Show (București), SunWaves (Mamaia) și Liberty Parade (plaja Venus, Constanța).

Activările Pepsi au fost vizibile prin standuri special amenajate, la care consumatorii au fost invitați să guste pe nevăzute două băuturi de tip cola și să aleagă gustul care le place mai mult. Echipele Pepsi prezente la evenimente au interacționat cu fanii și i-au încurajat să participe la provocarea verii.

„> este cea mai mare campanie Pepsi de activare a consumatorilor români în stradă. A fost o inițiativă curajoasă, concepută ca o activitate distractivă prin care consumatorii să afle ce gust de cola preferă cu adevărat. Rezultatele ne bucură cu atât mai mult cu cât românii au participat în număr atât de mare”, a declarat Adriana Nestoriuc, Marketing Manager Carbonated Soft Drinks & Juices PepsiCo România.

Rezultatele campaniei sunt comunicate și în cel mai nou spot TV Pepsi, difuzat pe principalele stații TV și online.

Activările desfășurate sub umbrela „Acceptă Marea Provocare PepsiË® fac parte din campania globală Pepsi Challenge, lansată în România la începutul lunii aprilie 2015. Pe parcursul a trei luni, în cadrul acestei mișcari globale ambițioase, fanii Pepsi au fost provocați să experimenteze viața într-un mod diferit participând la o serie de provocări săptămânale și lunare comunicate pe site-ul www.acceptaprovocarea.ro.

*Afirmatie sustinuta de calculul bazat pe înscrierile preferințelor participanților peste 18 ani în număr de 100.885, cu privire la băuturile de tip cola degustate, prin completarea formularului electronic în cadrul aplicației „Marea provocare PepsiË® pusă la dispoziția participanților la  standurile de desfășurare a campaniei „Marea Provocare Pepsi” în perioada 5 iunie – 25 august 2015.

Despre PepsiCo

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 66 miliarde dolari venit net în 2014, adus de un portofoliu de alimente și băuturi ce se completează reciproc și care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă largă de produse alimentare și băuturi savuroase, printre care 22 de branduri ce generează fiecare peste de 1 miliard de dolari în vânzări anuale de retail.

În centrul filosofiei PepsiCo este Performanța cu Scop – angajamentul nostru de a oferi performanțe financiare la cel mai înalt nivel, creând în același timp o creștere durabilă a valorii acțiunilor. În practică, Performanță cu Scop înseamnă furnizarea unei game largi de produse alimentare și băuturi, de la gustări la alimente sănătoase; găsirea unor modalități inovatoare de a minimiza impactul nostru asupra mediului și de a reduce costurile operaționale; oferirea unor locuri de muncă sigure pentru angajații noștri la nivel global; și respectarea, sprijinirea și realizarea de investiții în comunitățile locale în care ne desfășurăm activitatea. Pentru mai multe informații, vizitați www.pepsico.com.

Recomandarea video

Mediafax
Volodimir Zelenski, îmbrăcat în costum, a ajuns la Mar-a-Lago și a fost întâmpinat de Donald Trump
Digi24
Ceasuri Rolex, lingouri de aur și o diplomație „decimată din interior”. Cum funcționează politica externă a Americii în era Trump 2.0
Cancan.ro
Cât costă rochia purtată de Mirabela Grădinaru la Digi24. De ce a atras atenția tuturor
Prosport.ro
FOTO. Natalia Mateuț, spectaculoasă de ziua ei. Apariție rară a tatălui ei, legendarul Dorin Mateuț
Adevarul
Șoferii de mașini hibride, de trei ori mai expuși riscului de deces decât cei cu mașini pe benzină. Care este motivul
Mediafax
CCR nu a dat decizia pe pensiile magistraților din cauza lipsei cvorumului. Decizia s-ar putea lua luni
Click
Horoscop săptămâna 26 decembrie - 1 ianuarie. Succes total la final de an pentru Scorpioni, schimbare majoră pentru Vărsători
Digi24
Fostul preşedinte al Curţii, Augustin Zegrean, despre actuala decizie a CCR: „Duminica nu se judecă nicăieri în lume”
Cancan.ro
Alex Bodi continuă scandalul aprins cu Ramona Olaru! Musculosul nu se lasă: 'O să aduc eu amintiri de la Agronomie când
Ce se întâmplă doctore
Mihai Voropchievici avertizează: Această zodie este vizată de o forță malefică, pe final de 2025
Ciao.ro
Poveştile de iubire care au rămas doar o amintire! Imagini tari cu Gina Pistol, Răzvan Fodor sau Andra Măruţă şi foştii parteneri
Promotor.ro
Nemții au desenat viitoarea Dacia C-Neo. Viziunea unui tuner axat pe modelele mărcii
Descopera.ro
De ce, indiferent cât ai mâncat, mai ai loc și pentru desert?
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BULĂ: – M-a pus dracu' să-mi iau păpușă gonflabilă inteligentă!
Descopera.ro
Mitul copilului singur la părinți: De ce prejudecățile despre egoism sunt false?