Oaia ca brand de țară. Ministrul Agriculturii: „Oaia e o statuie vie. Lângă ea găsești o frunză, lângă frunză nu găsești o oaie”

Publicat: 30 05. 2017, 15:13
Actualizat: 30 05. 2017, 17:53

„Oaia este o statuie vie”, a explicat ministrul Petre Daea, întrebat dacă este de acord cu ideea ca oaia să fie noua imagine a României, în loc de frunză.

„Uitați-vă dumneavoastră astăzi în orice parte a țării cât de frumos este acest animal pe pășunile diverse ale Țării Românești. Frunza o are toată lumea, dar oile ca în România, nu. Lângă oaie găsești o frunză, dar lângă frunză nu poți să găsești o oaie”, a declarat Daea unui reporter Antena 3.

Ministrul Turismului, Mircea Titus Dobre, ar fi avansat ideea înlocuirii brandului de țară cu o oaie, în loc de cel actual cu frunza, într-o întâlnire cu oamenii de afaceri din turism. Dobre a negat însă pentru Mediafax că are această intenție.

„Este o temă falsă. Brandul nu poate fi schimbat până în 2020. Este vorba de un proiect cu fonduri europene”, a precizat, pentru MEDIAFAX, ministrul Turismului.