Omul din spatele campaniei online a lui Iohannis: „Omul este un BMW într-o piață de mașini coreene second hand”

Publicat: 23 11. 2014, 13:30

Câștigătorul alegerilor prezidențiale, Klaus Iohannis, nu a avut o campanie electorală tipică, iar comunicarea online a fost des criticată. Cel care s-a ocupat de campania din mediul virtual se numește Vlad Tăușance și recunoaște că produsul cu care a avut de lucrat, în persoana candidatului ACL, a fost unul greu de promovat online.

„Dacă este să ne luăm după rețete, Klaus Iohannis este un produs politic greu de promovat online. Nu face poze cu pisici (deși are peste 5 azilante la curte), refuză să-și folosească familia în campanie (deși are o soție minunată și elegantă), nu vrea să intre în detalii despre viața personală (deși este pasionat de ciclism și de trandafiri), nu este spumos (deși are un sarcasm sibian de clasă), nu se lasa umanizat (deși este mai mult om decat om politic)”, a spus Tăușance, potrivit unui interviu postat pe blogul andreeavasile.ro

În plus, el a catalogat rețetele de comunicare online drept „tâmpenii”, spunând că în cazul lui Klaus Iohannis tot ce a făcut a fost să existe o comunicare coerentă.

„Omul este un BMW într-o piață de mașini coreene second hand. Este griul-argintiu plictisitor? Sunt moderația sau consecvența defecte? Este seriozitatea un handicap? E atât de plictisitoare decența?”, a punctat Vlad Tăușance.

În explicația lui, campania pnline a fost adresată tinerilor cu vârste cuprinsă între 18-35 de ani, cu aplecare spre liderii de opinie de pe Facebook. În prezent, pagina de Facebook a lui Klaus Iohannis a depășit 1,1 milioane de like-uri.