De ce nu-și găsește Simona Halep sponsor. „Totul se rezumă la asta”

Publicat: 01 02. 2018, 17:42

Explicația acestei situații vine din partea lui Victor Hănescu. Acesta a oferit detalii din interiorul industriei și susține că Halep nu reușește să încheie în acest moment un contract de sponsorizare pe măsura performanțelor sale din cauza faptului că vine dintr-o țară mică, nu pune accent pe aspectul fizic și nici pe elemente din viața extrasportivă, potrivit Telekom Sport

Hănescu le-a dat exemplu în acest sens pe Maria Șarapova sau Eugenie Bouchard, care au și în acest moment contracte bune, cu toate că nu ocupă unul dintre primele locuri în clasamentul WTA. Acesta a povestit că aceste situații sunt valabile și în tenisul masculin. 

„Sportivii din România sunt dezavantajați și marginalizați, atunci când își caută sponsori. Țin minte cât de greu mi-a fost și mie, chiar și atunci când aveam rezultate foarte bune și eram în Top 30 mondial. Practic, noi, românii, plătim prețul pentru că piața din România e mică, săracă și neatractivă pentru sponsori. De aceea, sunt căutați francezii, nemții sau americanii. Din păcate, nu există o legătură directă între rezultatele sportive și aceste contracte de publicitate. Din perspectiva sponsorului, totul se rezumă, de fapt, la bani, la business. Dacă sponsorizezi, de exemplu, un sportiv american, colaborarea cu el îți aduce foarte mulți bani. Pe când în România e o piață de desfacere nesemnificativă. Într-adevăr, la fete, contează și altceva pentru sponsori: aspectul fizic. Se uită la cum arăți. De aceea, Șarapova, de pildă, e atât de căutată”, a declarat Victor Hănescu, potrivit Telekom Sport