Simona Halep a intrat în istoria canalului Eurosport

Publicat: 13 06. 2014, 17:29
Actualizat: 12 02. 2019, 20:28

Această audiență reprezintă o creștere cu 24% față de precedentul record de telespectatori deținut de finala din 2012 a turneului feminin de la Miami, disputată între Agnieszka Radwanska și Maria Șarapova.

Jucătoarea Simona Halep, locul 4 WTA și cap de serie numărul 4, a pierdut finala turneului de la Roland Garros, după ce a fost învinsă, pe 7 iunie, cu scorul de 6-4, 6-7 (5), 6-4 de rusoaica Maria Șarapova, locul 8 WTA și cap de serie numărul 7.

Începând de luni, Halep este a treia jucătoare de tenis din lume, după americanca Serena Williams și chinezoaica Na Li.

Pe de altă parte, finala masculină din acest an de la Roland Garros, în urma căreia Rafael Nadal a obținut cel de-al nouălea titlu pe zgura pariziană, a devenit cel mai vizionat meci de tenis masculin de la French Open difuzat de televiziunea Eurosport, înregistrând o audiență de peste 4,1 milioane de telespectatori în Europa și ocupă locul al doilea în topul celor mai vizionate partide masculine, după finala din 2012 de la Australian Open, disputată între Rafael Nadal și Novak Djokovic (4,3 milioane telespectatori).

Ediția din acest an a turneului de la Roland Garros a cunoscut cele mai mari creșteri de audiență față de anul 2013 în România și Spania (ambele cu +128%), Marea Britanie (+79%) și Franța (+49%). Aceste audiențe uriașe au fost obținute datorită strategiei de exclusivitate adoptate de Eurosport pe anumite piețe-cheie, precum Spania, performanțelor deosebite ale unor veritabili „eroi naționali”, precum Simona Halep, Rafael Nadal și Andy Murray, și intervențiilor inspirate ale consultanților speciali angajați de Eurosport pe durata acestui turneu, precum Mats Wilander, Juan Carlos Ferrero, Marion Bartoli și Henri Leconte.

Producțiile interne ale grupului Eurosport au contribuit și ele la succesul de audiență al turneului Roland Garros din acest an. Live show-urile exclusive „Game, Sets and Mats”, prezentate de Mats Wilander seara, la o oră de maximă audiență, au fost vizionate de 22,5 milioane de telespectatori unici pe parcursul turneului, marcând o creștere cu 17% față de anul 2013.

Online, peste 1,3 milioane de utilizatori unici au vizitat zilnic secțiunea „French Open” de pe site-ul Eurosport, pe internet și pe dispozitive mobile.