Brandul turistic, verde și centrat pe Munții Carpați, se lansează la București

Brandul turistic, verde și centrat pe Munții Carpați, se lansează la București
Publicat: 23/04/2012, 19:20
Actualizat: 25/04/2012, 23:14

Natura sălbatică, neatinsă de civilizație, va fi elementul careva fi scos în evidență de brandul turistic al României, care va filansat la finele săptămânii în curs la București, nu la VatraDornei, așa cum fusese anunțat inițial.

„În urma cercetării făcute în opt țări-țintă, s-a stabilit căRomânia este competitivă în străinătate prin natura neatinsă”, aspus ministrul Dezvoltării Regionale și Turismului, Elena Udrea, laemisiunea „După 20 de ani”, difuzată duminică de Pro TV. Ea nu avrut să divulge niciun element al brandului, însă surse din cadrulministerului au indicat că sloganul va fi centrat pe MunțiiCarpați, iar culoarea predominantă va fi verde. De altfel, încă deluna trecută ministrul Udrea preciza că în niciun caz sloganul nuse va referi la litoral, care nu este o destinație prioritarăpentru a fi promovată. Brandul este realizat de asocierea THR -Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA – Taylor NelsonSofres.

Consorțiul de firme europene a realizat, timp de șase luni dezile, o cercetare în opt țări considerate a putea furniza turiștipentru România: Austria, Franța, Germania, Italia, Ungaria, Rusia,Marea Britanie și Statele Unite. În aceste țări, au avut loc peste10.000 de interviuri telefonice și 91 de interviuri detaliate. Înurma cercetării, a rezultat faptul că există 83 de milioane deturiști care ar putea vizita România, iar pentru mai mult de 40 demilioane dintre aceștia țara noastră reprezintă chiar o destinațieprioritară. Pentru turiștii care s-au arătat interesați de România,punctele de interes sunt peisajele naturale, cu precădere MunțiiCarpați și mediul rural, siturile culturale și istorice, cultura șimodul de viață tradițional.

Potrivit ultimelor informații disponibile, cei care au realizatstudiul propuseseră o listă scurtă de șapte elemente vizuale și totatâtea sloganuri, dintre care urma să fie aleasă varianta finală.Prima reuniune a Consiliului de brand, format din „reprezentanți aiadministrației publice, ai industriei turismului, societateacivilă, precum și experți în domeniu”, după cum au precizat la aceavreme oficialii ministerului, a avut loc pe 6 februarie.(Citește mai departe în pagina următoare)

ŞOC! Telefonul Dianei, devenită peste noapte vedetă în ţară, a fost "spart". Imagini intime au...
BREAKING NEWS! „Rusia va ataca Ucraina!” Când începe războiul?
FOTO. Simona Gherghe, în costum de baie! Apariție rară a vedetei TV: cum arată
„Bărbații se tem de mine pentru că sunt prea frumoasă”. Cum arată una dintre cele...
FOTO. Simona Gherghe, în costum de baie! Apariție rară a vedetei TV: cum arată
ADEVĂRATA MIZĂ DIN SPATELE CONFLICTUL RUSIA-UCRAINA. Generalul (r) american Ben Hodges: „O nouă ofensivă din...
Lada pregătește viitorul rival de temut pentru Dacia Duster - GALERIE FOTO cu modelul rusesc
De ce se teme, de fapt, Vladimir Putin: „Nu de NATO. Știe că nu noi...
BREAKING NEWS! „Rusia va ataca Ucraina!” Când începe războiul?
Vârsta la care FEMEILE sunt cele mai ATRACTIVE în pat pentru bărbaţi
Restaurantul Papa Ricardo, amendat pentru că a aruncat gunoiul pe domeniul public!
A primit mii de dolari pentru a ieși cu el. Când a aflat cine e,...
Cine i-a ucis, de fapt pe studenții de la Iași? Descoperirea ȘOC a polițiștilor
Noua lovitură pregătită de Bill Gates în plină pandemie! S-a aflat planul său secret
Lumea nu va mai fi niciodată la fel! Ne apropiem de distrugere. Asta e noua...
Este oficial: Un nou mare retailer cu preţuri foarte mici vine în România
Unde se află regiunea denumită "OAZA TINEREŢII", unde oamenii nu se îmbolnăvesc niciodată şi arată...