Campania „Why don”t you come over?” a ajuns în TIME: „Este o campanie pozitivă, foarte mulți români s-au alăturat”

Publicat: 05 02. 2013, 15:04
Actualizat: 21 05. 2014, 00:28

După BBC, Reuters, AP, Der Spiegel și Le Monde, campania gândul-GMP „Why don”t you come over” a ajuns și în revista TIME.

gândul a răspuns campaniei anti-imigranți pe care guvernul britanic ar intenționa să o lanseze. Răspunsul gândul vine sub sloganul: ‘S-ar putea să nu ne placă Marea Britanie, dar voi veți iubi România””, scrie TIME.

Revista americană amintește, apoi, de câteva dintre sloganurile campaniei „Why don”t you come over”, printre care „Berea noastră e mai ieftină decât apa voastră” sau „Jumătate dintre românce arată precum Kate, cealaltă jumătate, ca Pippa”.

TIME remarcă faptul că gândul și GMP au o campanie pozitivă, dându-le motive britanicilor să vină în România, iar jurnaliștii remarcă faptul că foarte mulți români, cititori sau nu ai ziarului gândul, s-au alăturat campaniei „Why don”t you come over”.

De asemenea, TIME scrie și de cea de-a doua etapă a campaniei gândul-GMP „Why don”t you come over”, în care românii sunt invitați să-i găzduiască pe britanici pe canapelele lor de acasă.