Campanie de informare „Sănătatea-i cel mai bun prieten”, lansată de Mediafax Group

Publicat: 02 09. 2013, 15:48
Actualizat: 16 12. 2014, 11:23

Mediafax Group, în parteneriat cu Metropolitan Life și Fundația pentru Educație și Dezvoltare MediaPro, lansează „Sănătatea-i cel mai bun prieten”, o platformă de informație și educație legată de sănătatea personală și de soluțiile pentru păstrarea și îngrijirea ei.

Sistemul sanitar, cel de asigurări de sănătate și reforma sănătății sunt teme ce vor fi dezbătute pe larg în cadrul campaniei. Un public mai informat va fi un public mai sănătos – pentru ca va ști cum să-și trateze sănătatea ca pe o investiție personală. Este principiul cu care pornește la drum pe 2 septembrie platforma online www.sanatateaprieten.ro, a cărei lansare va fi susținută, timp de patru luni, de o campanie legată de probleme diverse între care malpraxisul, pachetul de bază, asigurările private de sănătate, dar și automedicația si ultimele tehnologii in materie de îngrijirea sănătății.

„Sănătatea este proprietatea, dar și responsabilitatea fiecăruia dintre noi. Este nevoie să ne cultivăm această responsabilitate printr-un stil de viață adecvat și acces la informatii și la servicii medicale de calitate. Împreună cu instituțiile statului putem găsi mijloace de a schimba în bine sistemul medical din țara noastră”, a declarat Theodor Alexandrescu, Președintele Metropolitan Life. „Cu aceste obiective ne implicăm activ în campania „Sănătatea-i cel mai bun prieten” și împărtășim din experiența noastră locală și din alte țări unde populația deja utilizează eficient beneficiile oferite de asigurările private de sănătate”, a adăugat Theodor Alexandrescu.

„Credem foarte mult că educația se poate face la orice vârstă, atât timp cât exista bunăvoință și ajutor. Fundația MediaPro susține proiectul „Sănătatea-i cel mai bun prieten” pentru dreptul oamenilor de a fi informați și tratați corect, într-un sistem de sănătate care de multe ori nu răspunde nevoilor pacienților. Sănătatea este un drept. Iar noi îl susținem”, a spus Liliana Șerban, Președintele Consiliului Director al Fundației.

În perioada campaniei, în publicațiile: Ziarul Financiar, Business Magazin, The One, Ce se întâmplă, doctore?, ProTV Magazin, cât și pe website-urile www.zf.ro, www.gandul.info, www.mediafax.ro, www.descopera.ro și www.go4it.ro vor fi publicate materiale care vor trata temele menționate mai sus.

De asemenea, subiecte importante vor fi dezbătute în cadrul unor ediții speciale ale Gândul Live și ZF Live, dar și pe parcursul unor evenimente cu tematică medicală sau farma, cum sunt „ZF Pharma Summit 2013”, „Mediafax Talks about Health Reform” sau „Gala Ce se intampla, doctore?”.

În plus, cei mai importanți specialiști din domeniu vor explica ce înseamnă reforma în sănătate și prin ce transformări va trece sistemul sanitar din România. Toate materialele se vor regăsi pe site-ul campaniei www.sanatateaprieten.ro, acestea fiind promovate și pe pagina de Facebook „Sănătatea-i cel mai bun prieten„.