Câte milioane de euro valorează oficial brandul Steaua București. Becali va trebui să plătească prejudiciul

Publicat: 22 02. 2016, 19:02
Actualizat: 06 07. 2016, 10:56

Brandul Steaua București a fost evaluat oficial la 57,3 milioane de euro, a anunțat Comisia de la MApN care analizează cum poate fi valorificată această marcă, pe care clubul de fotbal finanțat de George Becali nu mai are voie să o folosească din 2014.

„Evaluatorul va desfășura, în termenul prevăzut de acordul cadru, procedurile subsecvente pentru stabilirea valorii prejudiciului creat prin folosirea mărcii „Steaua București” în perioada 2004-2014 și respectiv stabilirea taxei de licență pentru clasa fotbal și ulterior pentru toate celelalte clase și produse din certificatul de marcă. După finalizarea procesului de calcul al taxelor de licență,  CSA Steaua poate demara procedurile competitive permise de lege pentru valorificarea mărcii”, a anunțat MApN într-un comunicat de presă.

De asemenea, MApN a mai anunțat că sunt în curs procedurile de omologare a stadionului Ghencea , pentru a putea fi organizate acolo competiții sportive. În această problemă Armata se consultă cu FCSB, care poate contribui cu propuneri „concrete și constructive la găsirea cu celeritate a unor soluții practice, conforme cu Decizia ÎCCJ nr. 3425/2014 și în același timp, de natură să promoveze și să sprijine performanța sportivă”, mai arată comunicatul de presă.