Ce salariu are un consultant vânzări la eMag în 2020 cu tot cu bonuri de masă și comisioane

Publicat: 28 01. 2020, 16:54

Astfel, un consultant vânzări outbound poate câștiga 1.750 lei net, bonuri de masă în valoare de 300 de lei/ lună și un comision de vânzări de 500 lei / lună.

Astfel, un angajat dintr-un asemenea sector poate spune că are un venit de 2.250 lei pe lună și bonuri de masă de 300 lei.

Pe site-ul undelucrăm.ro, eMAG are un rating de 3,62 din 5 stele, cu 258 evaluări.

În privința pachetului salarial, eMAG stă relativ modest, având un rating de 3,12. Totodată, doar 67% dintre cei care au lucrat sau lucrează la eMAG au recomandat această companie cunoscuților.

Dacă unii apreciază punctele „pro”, precum apa/sucul, fructe și… mediul tânăr, alții se plâng de „salariile mici comparativ cu piața, managementul deficitar, HR slab, beneficii angajat inexistente, măriri salariale inexistente”.

 Toți clienții eMag trebuie să știe asta. Ce modificări a efectuat Iulian Stanciu în 2020

Cel mai mare retailer online de pe piața locală, eMag, a modificat la sfârșitul anului trecut condițiile de livrare a produselor pentru a taxa cu 5 lei și comenzile pe care clienții aleg să le ridice din shoroom-urile proprii ale companiei, mutare explicată de magazinul online prin necesitatea de a susține costurile mari înregistrate pentru a continua dezvoltarea serviciilor, potrivit zf.ro.

 Prin urmare, pentru comenzile în valoare până în 1.500 de lei, livrate în showroom, clientul trebuie să plătească o taxă de 5 lei la care se poate adăuga o altă taxă de 2,5 lei dacă plata se face în showroom, ci nu online.

Taxa de 5 lei se aplică și pentru livrările în dulapurile easybox, conform datelor de pe site-ul eMAG.

Astfel, taxa de livrare în valoare de 5 lei trebuie achitată indiferent dacă produsele sunt livrate în showroom eMag, oficiu poștal sau un dulap easybox.  Înainte de modificările de la sfârșitul lui 2019, lirarea ăn showroom și în easybox erau gratuite.

„Livrarea în showroom este gratuită pentru toate comenzile plasate direct în showroom, precum și pentru comenzile plasate online sau prin call center a căror valoare depășește 1500 de lei și care sunt achitate în momentul plasării comenzii. În cazul plăților la livrare / ridicare din showroom, se va aplica o taxă de procesare plată la livrare în valoare de 5 lei.

(…) Livrarea în easybox este gratuită pentru comenzile de minimum 1.500 de lei; costul de livrare pentru cele cu valori sub 1.500 de lei este de 5 lei pentru produsele vândute de eMAG”, conform companiei.

„La eMAG am investit în servicii care oferă valoare adăugată și care permit estimarea precisă a intervalului de livrare, informarea constantă a clientului, livrarea rapidă la easybox sau într-un interval de două ore, în București și Ilfov. Timpul scurt de livrare și predictibilitatea sunt extrem de importante pentru clienți, iar eMAG dezvoltă permanent servicii noi, menite să îmbunătățească experiența de cumpărare a clienților săi.

Livrarea rapidă și predictibilă atrage costuri mai mari, iar eMAG a subvenționat si subvenționează în continuare o parte din aceste costuri. Periodic, compania își ajustează politica de livrare pentru a răspunde nevoilor clienților săi care își doresc servicii de calitate și livrare rapidă și pentru a susține devoltarea de noi servicii, pe termen lung”, au declarat reprezentanții eMAG pentru zf.ro.

Foto: Mediafax Group / Silviu Matei