Coca-Cola, Nokia și Dacia, cele mai de încredere branduri pentru internauții români

Publicat: 15 02. 2012, 11:59
Actualizat: 01 03. 2012, 08:28
Coca-Cola și Nokia au fost desemnate de internauții români drept cele mai de încredere și mai populare branduri online, în timp ce Dacia este lider în rândul brandurilor românești, potrivit studiului "Leading Brands by Romanian Internet Users", realizat de Gemius, în colaborare cu Evensys.

Coca-Cola și Nokia au fost desemnate de internauții români drept cele mai de încredere și mai populare branduri online, în timp ce Dacia este lider în rândul brandurilor românești, potrivit studiului "Leading Brands by Romanian Internet Users", realizat de Gemius, în colaborare cu Evensys.

În clasamentul general al brandurilor, realizat pe baza răspunsurilor spontane ale internauților, primele zece poziții sunt ocupate de Coca-Cola, Nokia, adidas, Nike, Dacia, McDonald’s, Pepsi, Google, Microsoft și Yahoo. Atunci când este vorba de clasificarea brandurilor în funcție de încrederea pe care le-o inspiră, configurația topului este următoarea: Nokia, Coca-Cola, Mercedes, Nike, adidas, Sony, Pepsi, BMW, Microsoft și Audi.