De 15 ani, ZIARUL FINANCIAR este vocea businessului românesc

Publicat: 17 11. 2013, 19:44
Actualizat: 06 02. 2019, 14:51

În noiembrie 1998 a apărut Ziarul Financiar cu ideea de a fi o voce a businessului românesc și un loc de întâlnire pentru antreprenori, oameni de afaceri, bancheri și manageri.

Ideea de la care a pornit era de a aduce o nouă retorică în mass-media, de a scoate în evidență lucrurile care se întâmplă în România, oamenii care creează ceva și proiectele de investiții care aduc locuri de muncă și valoare adăugată.

Dacă în 1988-1999 evenimentele nu ne ajutau și comunitatea de business era închisă în ea ferindu-se de criza financiară, inflație și devalorizarea leului, după 2000 lucrurile au început să se miște în sens pozitiv. Privatizările și investițiile străine au început să schimbe fața economiei românești, iar Ziarul Financiar a luat avânt.  

15 ani pentru un business înseamnă mult. Mai ales pentru o publicație care consumă în fieare zi muncă și dedicare, emoție, curaj și inspirație. Jurnaliștii de aici au crescut, s-au înnoit și reinventat an de an, au scris business, pentru cei ce respiră business.

Ziarul Financiar a fost aproape de cei mai importanți oameni ai mediului de afaceri, de cei mai mari jucători din economie, de cei care formează comunitatea de business din România. Nu doar a scris despre oamenii care contează, dar a și trăit schimbările aduse sau trăite de ei. A fost în același timp un martor al evoluției mentalităților clasei manageriale și a antreprenorilor. A surprins în fiecare moment tendințele și schimbarea exigențelor și valorilor la nivel național.

Cu ocazia aniversării a 15 ani, luni  18 noiembrie,  ZIARUL FINANCIAR  începe seria evenimentelor aniversare cu Deschiderea Oficială a Ședinței de Tranzacționare a Bursei de Valori București (BVB), la sediul BVB, de la ora 09.30. Totodată, începând cu ora 11.30 aniversarea Ziarului Financiar se mută de la comunitatea pietei de capital la comunitatea bancherilor, la Banca Națională a României, pentru o conferință cu tema „15 ani de la lansarea Ziarului Financiar. România 1998, România 2013, România 2028”.

Ziarul Financiar este brand-ul de referință al pieței de business, pe piața  românească. ZF își revendică poziția de cel mai puternic ziar de business din România prin credibilitate, prospețime și exclusivitate a informațiilor, adecvare pe target, tratare în adâncime a temelor de business. Ziarul Financiar oferă cititorilor semnificația evenimentelor recente și anticipează evoluțiile din afaceri și economie, prin știri, analize și articole de opinie. Lider al presei de business din România, ZF se caracterizează prin profesionalism, rigurozitate, seriozitate, credibilitate și echidistanță.