Este oficial: de luni, părinții pot depune actele pentru stimulentul de 2.500 de lei acordat nou-născuților de PMB. Tot ce trebuie să faci ca să primești acești bani

Publicat: 02 07. 2017, 18:19

„Cererile vor fi depuse începând cu data de 3 iulie 2017 la sediul Centrului de Informare și Consiliere pentru Cetățeni din Șos. Ștefan cel Mare, nr. 38, sector 2 și la sediul Direcției Generale de Asistență Socială a Municipiului București din str. Foișorului, nr.56-58, sector 3, de luni-vineri între orele 9:00 – 15:00”, transmite Primăria Capitalei.

Pentru a beneficia de sumă trebuie ca cel puțin unul dintre părinți să aibă domiciliul sau rezidența în București și nașterea să fi fost înregistrată într-o maternitate de pe raza Capitalei (publică sau privată). Părinții trebuie să se prezinte, în termen de cel mult o lună de la nașterea copilului, cu :următoarele acte:

– un dosar cu șină;

– certificatul de naștere al copilului, original și copie sau nr. de înregistrare care conține CNP-ul copilului de la Biroul de înregistrare nașteri de la Oficiul de Stare Civila, în cazul în care nu s-a eliberat certificatul de naștere

* dosarul se completează cu copie certificat nastere copil imediat ce este emis , cel mai tarziu în data în care se virează stimulentul;

– biletul de ieșire din spital/certificat medical constatator al nașterii emis de către unitatea sanitară (copie);

– actul de identitate al părinților, original și copie;

-extras de cont pentru efectuarea viramentului bancar.

* Extrasul de cont se obține de la banca unde este deschis contul, eliberându-se pe loc;

– cerere tipizată (se completează la locațiile de depunere sau se poate veni cu ea completată, după ce se descarcă de pe site-ul www.dgas.ro).

– declarație de consimțământ (se completează la locațiile de depunere sau se poate veni cu ea completată, după ce se descarcă de pe site-ul www.dgas.ro)

Pentru informatii puteti suna gratuit la TelVerde 0800.821.218, de luni până vineri, 8:30 – 16:30, informează primăria.