IKEA recheamă pentru reparații un produs cumpărat de părinții de pretutindeni. Anunțul companiei suedeze

Publicat: 30 04. 2019, 11:25

Compania îndeamnă clienții să securizeze partea pliantă cu accesoriile de siguranță prevăzute. Dacă au fost pierdute sau rătăcite, aceștia sunt rugați să contacteze IKEA pentru a primi gratuit altele noi.

IKEA a primit trei rapoarte de incidente în care, partea pliabilă a mesei de înfășat/comodei SUNDVIK s-a slăbit, iar copiii au căzut de pe masă. În cazul acestor incidente, piesele de siguranță nu au fost utilizate conform instrucțiunilor.

„IKEA a luat măsuri de precauție și va îmbunătăți în continuare comunicarea despre produse”, spune Emelie Knoester, Children”s Business Area Manager.

Compania a observat că utilizatorii tind să utilizeze produsul ca pe o masă de înfășare pliabilă, zilnic și să nu utilizeze accesoriile de siguranță, conform instrucțiunilor. Scopul acesteia este de a fi folosită pentru schimbarea scutecelor celor mici. Al doilea rol este de mobilier pentru depozitare.