Mediafax premiază protagoniștii știrilor bune ale anului 2012 la Gala MEDIAFAX 2013

Publicat: 20 02. 2013, 15:17
Actualizat: 15 12. 2019, 16:31

Agenția de presă Mediafax, cel mai mare furnizor român de informație generalistă și de business, organizează, miercuri seară, Gala Mediafax 2013, eveniment dedicat valorilor și știrilor bune, în care vor fi marcate principalele evenimente și vor fi premiați eroii știrilor bune ale anului trecut.

La evenimentul care va avea loc la Ateneul Român au fost invitați protagoniștii celor mai importante știri furnizate de Agenția de presă MEDIAFAX în cursul anului 2012, oameni reprezentând valorile în care jurnaliștii agenției cred, personalități politice, reprezentanți ai instituțiilor statului, oameni de afaceri, de cultură, sportivi.

Anul 2012 a fost unul dintre cei mai agitați după Revoluția din decembrie 1989, începând cu proteste de stradă și sfârșindu-se cu alegerile parlamentare și cu un nou guvern. România a trecut prin perioade dificile, dar au fost și evenimente deosebite în 2012, Gala Mediafax rememorând atât tulburările sociale și politice, cât și lucrurile bune care ne îndeamnă să sperăm. Cel mai important moment al galei îi va aduce în prim-plan pe aceia care au reușit sa rămână în memoria colectivă cu fapte bune și realizări deosebite, ei urmând să fie premiați de jurnaliștii agenției.

Astfel, Mediafax va sărbători valorile după care își ghidează întreaga activitate jurnalistică: adevăr, profesionalism, inovație, curaj, ambiție, atitudine, respect, inițiativă, obiectivitate.

Gala Mediafax 2013 este organizată cu sprijinul Romtelecom, EON, Asirom, Alpha Bank, Kinstellar, Bancpost, Cosmote, Sanofi, Azomureș, Țiriac Auto, City Insurance, JTI, Immofinanz Group, Bergenbier, Nissa și Trends by Adina Buzatu.

Mediafax este cel mai mare furnizor de informație generală și de afaceri din România. Înființată în 1991, compania face în prezent parte din cel mai mare grup media din România, Mediafax Group, și are peste 2.000 de clienți din mass-media, sectorul public și cel de afaceri. Printre produsele și serviciile Mediafax se numără fluxuri zilnice de știri și fotografie de presă, servicii de monitorizare de presă și de distribuție de comunicate de presă, rapoarte de piață, conținut multimedia pentru telefonia mobilă. Din 2007, Mediafax se adresează în mod direct și consumatorilor finali, nu doar sectorului business, prin www.mediafax.ro.

Mediafax Group este o companie construită în jurul conținutului și reunește cele mai multe branduri-lideri de piață din presa românească. Brandurile Mediafax Group sunt: Business: Ziarul Financiar, www.zf.ro; BUSINESS Magazin, www.businessmagazin.ro; SPORT&SPECIAL INTEREST: ProSport, www.prosport.ro, www.liga2.ro, PROMotor, www.promotor.ro, www.go4it.ro, www.descopera.ro; GENERAL: Mediafax Mass-Media News, www.mediafax.ro, www.gandul.info; Mediafax Foto, Mediafax Monitorizare, Mediafax Mobile; WOMEN&ENTERTAINMENT: PRO TV Magazin, www.protvmazin.ro, Ce se întâmplă, doctore?, www.csid.ro, The One, www.onemagazine.ro, www.apropo.ro, www.showbiz.ro.