Morning ZU, cel mai ascultat matinal de publicul comercial din București și din mediul urban

Publicat: 18 09. 2020, 15:47
Actualizat: 18 09. 2020, 15:53
Morning ZU, cel mai ascultat matinal de publicul comercial din București și din mediul urban. Foto: Mihai Morar (stânga); Emma Ștefan (centru); Daniel Buzdugan (dreapta)

Unul dintre cele mai ascultate programe de radio, Radio ZU, a realizat o creștere semnificativă a audienței, cu 200. 000 mai mulți ascultători în România, în perioada pandemiei Covid-19. Astfel, Radio ZU și-a menținut poziția de-a lungul celor 12 ani, fiind în topul preferințelor românilor, în special a bucureștenilor, înregistrând un precedent în ceea ce privește audiența fără întrerupere, ”timp de peste 30 de valuri”

 

Mihai Morar: ”Radio ZU a crescut cu 200.000 ascultători în România. Niciun alt radio, în toată istoria radioului comercial de la noi, nu a reușit să mențină titlul ăsta timp de peste 30 de valuri de audiență, fără întrerupere”

„În perioada asta în care totul a scăzut, s-a anulat sau s-a interzis, Radio ZU a crescut cu 200.000 ascultători în România. Și, după aproape 12 ani, ZU rămâne radioul comercial numărul 1 în București. Niciun alt radio, în toată istoria radioului comercial de la noi, nu a reușit să mențină titlul ăsta timp de peste 30 de valuri de audiență, fără întrerupere. Mai trebuie să vă mulțumim? Nu trebuie, e deja firesc. Recunoștință!”, a declarat Mihai Morar.

Morning ZU, evoluție pozitivă timp de 12 ani

Morning ZU își continuă evoluția pozitivă, așa cum o face an de an, de 12 ani încoace. Conform celui mai recent Studiu de Audiență Radio*, desfășurat în perioada 27 aprilie-16 august 2020, Morning ZU înregistrează creșteri semnificative, în perfectă armonie cu Radio ZU, postul de radio care-l difuzează.

71,6%  din publicul comercial din București, cu vârste cuprinse între 18-49 ani, preferă să-i asculte în fiecare zi pe Mihai Morar, Daniel Buzdugan și Emma Ștefan. De asemenea, la nivel urban, pe publicul comercial, ZUper matinalul este lider, cu o medie de 15.8% share. O creștere a cotei de piață atât față de primavară, cât și față de vara 2019. Mai mult decât atât, față de vara 2019, numărul sferturilor de oră ascultate a crescut cu 10%.

Trendul ascendent se păstrează pe toate programele Radio ZU, atât luni – vineri, cât și la nivelul întregii săptămâni. Publicul comercial din București alege în proporție considerabilă să-i asculte pe Adi Mihăilă „The Hitman” (10.00 – 13.00), pe Cristian Păun (13.00 – 16.00), pe Popescu și Flick (16.00 – 18.00, de luni până joi, și 16.00 – 19.00 vineri), pe Raluca Benavides (19.00 – 21.00) și pe Adi Lup (21.00 – 01.00). Rezultate foarte bune au înregistrat și emisiunile pe care Radio ZU le difuzează în weekend. Emil Ciucur și Cosmin Cojocaru (sâmbătă și duminică de la 08.00 – 12.00) și Raluca Leahu (sâmbătă și dumunică de la 15.00 – 19.00).

În cifre, creșterea programelor Radio ZU, față de vara anului 2019, este de 28%, la nivelul market share-ului.

1.278.000 ascultători sunt pe frecvența ZU în orașele din țară. Radio ZU înregistrează cea mai mare creștere față de valurile anterioare, + 1.1 puncte. Cele mai multe sferturi de oră sunt ascultate la aparatul de radio, urmat de laptop și telefonul mobil.

Echipa Radio ZU se pregătește să aniverseze 12 ani de la lansare

Mihai Morar, Daniel Buzdugan, Emma de la ZU, Răzvan Popescu, Flick Domnul Rimă, Adi Mihăilă „The Hitman”, Cristian Păun, Raluca Benavides, Adrian Lup, Raluca Leahu, Emil Ciucur și Cosmin Cojocaru se pregătesc să aniverseze 12 ani de Radio ZU cu surprize și ZUper proiecte pentru noul sezon de radio care abia a început.

*****

Ascultă Radio ZU pe toate frecvențele, dar și pe Aplicația mobilă disponibilă atât pentru Android, cât și pentru IOS.

Urmărește ce se întâmplă 24 din 24 de ore la ZU pe platforma Visual Radio pe care o găsești pe radiozu.ro.

Revezi cele mai interesante momente foto și video pe platformele social media Radio ZU (Facebook , YouTube și Instagram).