O importantă instituție din România pune la bătaie 45 de job-uri cu salariu net de 21.000 de lei. Cum îl poți obține

Publicat: 08 11. 2016, 11:54
Actualizat: 08 11. 2016, 11:57
Dosarul se va depune până cel mai târziu la data de 06.11.2014 ora 16:00 la sediul Romatsa – Administrația Centrală din Bld. Ion Ionescu de la Brad, nr.10, sect. 1, București, camera A 005 parter – Serviciul Resurse Umane, după cum urmează: luni, marți, miercuri, joi între orele 9:30-11:30 – 12:30-16:00, iar vineri între orele 10:30-13:00, potrivit site-ului companiei.
 
Regulamentul pentru organizarea concursului/examenului, poate fi consultat de candidați, la cerere, la sediul Romatsa – Administrația Centrală din Bld. Ion Ionescu de la Brad, nr.10, sect. 1, București.
 
În anul 2014, un număr de 584 de angajați ai ROMATSA ocupau poziția de controlor de trafic aerian, aceștia reprezentând o pondere de 38% din totalul angajaților instituției, potrivit unei note transmise de șeful Corpului de Control către Guvern și disponibilă pe site-ul Guvernului.
 
Potrivit bugetului de venituri și cheltuieli aferent anului 2016, publicat marți în Monitoriul Oficial, ROMATSA și-a stabilit pentru acest an cheltuieli cu salariile de aproape 400 de milioane de lei. Având în vedere că în instituție lucrează acum în medie 1.540 de angajați, înseamnă că pentru fiecare salariat ROMATSA cheltuiește aproape 260.000 lei, adică 58.000 de euro.
 
Din cei circa 1.500 de angajați, 600 sunt controlori de trafic aerian. Între 2.500 – 3.000 de aeronave tranzitează, în fiecare zi, teritoriul României.
 
Citește în continuare pe Business Magazin.