Pariul pierdut al lui Dinu Patriciu. De ce a eșuat omul de afaceri cu rețeaua de magazine Mic.ro

Publicat: 19 08. 2014, 18:10
Actualizat: 19 08. 2014, 18:24

Niciun magazin nu mai este funcțional și lista dosarelor de insolvență este în continuă creștere. De ce nu a mers până la urmă magazinul de la colțul blocului unde oamenii trebuiau să vină în papuci și care ar fi trebuit să apere producția românească și să apere „țesutul urban al retailului autohton”? Modelul, criza, managementul sau a fost totul doar un castel de nisip?

Acum mai puțin de patru ani, omul de afaceri Dinu Pa­triciu, considerat drept unul dintre cei mai bogați oameni de afaceri din România, a sur­prins întreaga piață de retail când a „declarat război” rețelelor străine din comerț și a început dezvoltarea magazinelor mic.ro și Macro (fostele miniMax). Încă de la început el a anunțat planuri grandioase, respectiv 3.000 de magazine mic.ro fixe și mo­bile și 150 de magazine miniMax Dis­count. Se anunța cel mai ambițios plan de comerț de pe piața locală.

CITEȘTE ARTICOLUL INTEGRAL ÎN ZIARUL FINANCIAR