Pasager cu handicap locomotor, blocat în avion pentru că nu are cine să îl coboare pe aeroportul Otopeni

Publicat: 09 08. 2022, 19:25
Actualizat: 09 08. 2022, 22:48

Un pasager cu handicap locomotor așteaptă de mai bine de două ore să fie coborât din aeronavă de către personalulu aeroportului Henri Coandă din București.

Se pare că pasagerul ar călători cu compania aeriană Wizz Air, pe ruta Lutton-București, așteptând de peste două ore un reprezentant al Aeroportului Otopeni să îl ajute să se deplaseze către porțile de debarcare.

Persoana are un handicap locomotor și ar trebui debarcat cu un cărucior special, care să încapă pe culoarul aeronavei. De acest serviciu este responsabil aeroportul, nu companiile de handling.

Se pare, însă, că personalul din aeroport nu reușește să găsească o soluție pentru a asigura ajutorul necesar.

De asemenea, din cauza acestui incident nici pasagerii pentru zborul următor nu pot fi îmbarcați în avionul respectiv, potrivit Ziare.com.

Cele mai proaste companii aeriene din lume, printre preferințele românilor

Wizz Air și Ryanair au fost clasificate drept cele mai proaste companii aeriane de către compania realizatoare de sondaje „Which?”, aceasta subliniind că cele două aeronave continuă să păcălească pasagerii cu costuri ascunse.

Din nefericire, în cazul de față, se pare că nu doar acestea sunt problemele cu care vin la pachet companiile aeriene favorabile pasagerilor români.