PPF a achiziționat Center European Media Enterprises, compania care coordonează Pro Tv România

Publicat: 13 10. 2020, 16:50
Actualizat: 06 04. 2021, 15:38
PPF a achiziționat Center European Media Enterprises, compania care coordonează Pro Tv România / Sursa FOTO: Pixabay

PPF a achiziționat Center European Media Enterprises, compania care coordonează Pro Tv România, se arată într-un comunicat transmis de grupul condus de Petr Kellner.

PPF Group a finalizat achiziția Central European Media Enterprises, grupul care coordonează Pro Tv România

„PPF Group N.V. („PPF”) anunță că filialele sale deținute integral au finalizat achiziția Central European Media Enterprises Ltd. („CME”). PPF deține acum controlul deplin asupra operațiunilor CME în Republica Cehă, România, Slovacia, Slovenia și Bulgaria”, se arată în comunicatul PPF Group.

„Această tranzacție a fost supusă aprobării de reglementare de către Comisia Europeană, autoritățile de reglementare naționale din anumite țări și acționarii CME”, mai scrie în comunicat.

„Suntem conduși de un sentiment de responsabilitate, având în vedere realizările anterioare ale CME cu aceste rețele TV. Vrem să ne bazăm pe acele succese și pe poziția pe care aceste rețele o ocupă pe piețele lor respective ca radiodifuzori independenți. Așteptăm cu nerăbdare să creăm noi oportunități de afaceri între operațiunile media și serviciile de telecomunicații. În cele din urmă, suntem încântați să avem un public atât de puternic și loial și intenționăm să consolidăm relația cu spectatorii noștri prin conținut și o experiență superioară a utilizatorului ”, a declarat Petr Kellner, acționar majoritar al PPF.

„Didier Stoessel va prelua funcția de director executiv la CME, responsabil pentru piețele cehe, românești, slovace și slovene. Domnul Stoessel aduce cu sine o vastă experiență strategică și de conducere superioară în mass-media, tehnologie și finanțe globale și a lucrat anterior pentru Modern Times Group, HSBC Investment Bank și Merrill Lynch International”, se arată în comunicatul grupului.

Grupul PPF investește în mai multe segmente de piață, inclusiv servicii financiare, telecomunicații, biotehnologie, imobiliare și inginerie mecanică.

„Creșterea grupului PPF se bazează pe dezvoltarea industriilor tradiționale și noi, a construirii infrastructurii moderne și a economiei digitale. Atingerea grupului PPF se întinde din Europa până în America de Nord și în toată Asia. Grupul deține active în valoare de aproape 49 de miliarde EUR și angajează 135.000 de angajați la nivel global (la 31 decembrie 2019)”, transmite compania.