S-a lansat Muzeul Corupției în România, cu o Galerie a Șpăgilor: „De la milioane de euro la o oaie”

Publicat: 30 05. 2016, 12:29

Lansat cu ocazia Nopții Muzeelor, Muzeul Corupției poate fi vizitat online, pe www.MuzeulCoruptiei.ro.

Muzeul Corupției găzduiește Galeria Șpăgilor, în care sunt ilustrate cele mai cunoscute șpăgi din România, și Testul Șpăgilor, care pune la încercare cunoștințele oricui în materie de corupție.

Proiectul se concentrează pe cel mai frecvent întâlnit act de corupție din țară noastră: Șpaga. „Unele șpăgi au fost atât de incredibile, încât nu-ți dai seama dacă sunt adevărate sau inventate: de la milioane de euro până la o oaie sau… apă minerală. Valoarea atât de neînsemnată a unor șpăgi și perseverența cu care se ia șpagă, în condițiile în care zi de zi apare câte o știre cu cineva arestat pentru asta, au fost un semnal de alarmă pentru noi: se ia șpagă ca stil de viață,” a declarat Denisa Armașu, Senior Copywriter – Kinecto Isobar.

Pe www.MuzeulCoruptiei.ro , cei interesați vor găsi ilustrate atât șpăgi reale, cât și șpăgi fictive, și astfel pot ușor verifica dacă imaginația aleșilor a întrecut-o pe cea a creativilor din spatele proiectului.

Pentru realizarea Muzeului, creativii Kinecto Isobar au studiat zeci de cazuri și au ales cele mai incredibile șpăgi. „Șpagă în cimitir”, „Tablouri și lingouri”, „Șapte uși de la Buhuși”, „Pod în Comuna Șanț”, sunt doar câteva dintre lucrările expuse.

De asemenea, Muzeul Corupției poate fi vizitat și virtual – printr-un video 360° pe YouTube: experiența este disponibilă de pe telefonul mobil, iar vizitatorii pot îndrepta telefonul în orice direcție, că să descopere toate lucrările prezentate.

Mai multe informații se regăsesc pe pagina de Facebook a proiectului – www.facebook.com/MuzeulCoruptiei.

Muzeul Corupției se bucură de susținerea lui Nicușor Dan și a Uniunii Salvați Bucureștiul.

Echipa care a contribuit la realizarea acestui proiect este formată din Denisa Armașu – Senior Copywriter, Silvia Marinescu – Copywriter, Alexandra Cîrstean „Kadna” – Ilustrator, Marius Vlad – Senior Art Director, Mădălina State – Account Manager, Oana Pohrib – Community Manager, Alexei Mărășteanu- Senior Programmer și Laura Ulea – Deputy Managing Director din partea agenției Kinecto Isobar, Carmen Simion – New Business Director Dentsu Aegis Network, Daniel Toma – Web Developer, Iustin Vădana – Managing Partner, din partea Land of Web cu suportul agențiilor iProspect și Carat, parte a Dentsu Aegis Network.

Despre Kinecto

Fondată în 2002, Kinecto este una dintre cele mai importante agenții de comunicare digitală din România. Începând cu 2013 Kinecto este parte din Isobar, agenția globală digitală fără frontiere, care reunește 4000 de specialiști în birourile din 44 de țări. Kinecto îmbină cu succes creativitatea, strategia, tehnologia și expertiza brand commerce pentru a conecta în mod eficient brandurile cu consumatorii lor.

Despre Dentsu Aegis Network

Dentsu Aegis Network inovează modul în care brandurile sunt construite pentru clienții săi prin expertiza și capacitățile sale excepționale de media, digital și comunicare creativă.
Cum consumatorii sunt din ce în ce mai conectați, printr-o multitudine de dispozitive, această nouă eră de convergență mass-media prezintă numeroase oportunități precum și un eco-sistem nou cu medii complexe.
La nivel mondial, Dentsu Aegis Network ofera clienților servicii de expertiză în media, comunicare digitală și servicii de creație publicitară. Grupul operează în 132 de țări din întreaga lume, cu peste 27.000 de specialiști dedicați. Dentsu Aegis Network activează în România cu șase branduri: Carat, Vizeum (agenții de media), Kinecto Isobar (agenție de digital advertising), iProspect (digital performance) Posterscope (publicitate OOH), Amplifi (CE E).