Șeful Tarom de la Amsterdam, DEMIS după ce un avion a rămas blocat pe aeroport 12 ore. Anunțul companiei pentru pasageri

Publicat: 03 12. 2017, 12:48

Avionul trebuia să decoleze de pe aeroportul Schiphol sâmbătă seara, la ora 20.00, dar căpitanul cursei i-a informat pe pasageri că aeronava are probleme tehnice. Apoi, aeronava Tarom trimisă duminică dimineața pentru a prelua călătorii a avut o problemă de IT și a decolat cu o oră întârziere.

Surse din domeniul aviației au declarat duminică, pentru MEDIAFAX, că Tarom „va respecta legislația și va acorda despăgubiri pasagerilor” afectați pe zborul de Amsterdam.

Totodată, noul director general al companiei aeriene, Werner Wolff, a cerut lista pasagerilor, pentru a-i contacta personal. El a decis să îl revoce din funcție pe șeful reprezentanței Tarom din Amsterdam.

La nivelul Tarom s-a instituit o celulă de criză pentru zborul Amsterdam, au mai relatat sursele citate.