Studenții Universității din București au cucerit toate medaliile de aur și argint de la NetAware

Publicat: 12 03. 2013, 20:10
Actualizat: 19 05. 2015, 17:18
Șase studente ale Facultății de Limbi și Literaturi Străine din cadrul Universității din București au câștigat toate medaliile de aur și argint și două de bronz la Programului Intensiv European NetAware, care s-a desfășurat, în perioada 28 februarie-8 marie, la Katowice, în Polonia.

Șase studente ale Facultății de Limbi și Literaturi Străine din cadrul Universității din București au câștigat toate medaliile de aur și argint și două de bronz la Programului Intensiv European NetAware, care s-a desfășurat, în perioada 28 februarie-8 marie, la Katowice, în Polonia.

Cele șase reprezentante ale Universității din București (UB), masterande în programul Cultura și Limbajul Organizațiilor Europene al Departamentului de Limbi Moderne Aplicate, au câștigat cele două locuri 1 și cele două locuri 2 – maximum posibile -, precum și două locuri 3. Este vorba despre Andreea Hompoth și Liliana Mocanu (locul I), Iulia Andreea Drăghici și Aida Carmen Vlăduț (locul II) și Mădălina Elena Isac și Dora Iuliana Petre (locul III), precizează Universitatea București.

Reprezentantele UB au primit, de asemenea, certificate care atestă competența de a folosi instrumentul Google AdWords.

Delegația UB la Katovice a fost însoțită de conf. dr. Diana Ioniță, prof. dr. Magdalena Iordache-Platis și lect. dr. Daria Protopopescu, care au primit, de asemenea, diplome pentru locul 1.

Programul Intensiv European NetAware este un proiect ce își propune să crească gradul de conștientizare al participanților despre existența problemelor sociale și să le ofere instrumentele de marketing necesare pentru a facilita rezolvarea acestor probleme.

Scopul principal al acestui proiect este acela de a demonstra că soluțiile inovatoare din Tehnologia Informației și Comunicațiilor (TIC) ar putea fi utilizate pentru a crește gradul de conștientizare socială și pentru a lupta cu excluziunea socială de toate tipurile.

Potrivit sursei citate, ediția din acest an a programului NetAware a inclus cursuri și ateliere, având ca finalitate redactarea și prezentarea unor rapoarte folosind programul Google AdWords.

Echipele internaționale, din care au făcut parte studenți din Olanda, Ungaria, Spania, Germania, Italia, Franța, Polonia și România, au redactat o campanie de conștientizare cu privire la excluziunea socială a persoanelor cu dizabilități și a celor care nu au acces la Internet. Întregul demers a fost sprijinit de Google.