TelVerde pentru sesizări în sectorul 4 al Capitalei, care vor fi direcționate la 12 „mini-primari”

Publicat: 19 02. 2014, 18:05
Actualizat: 31 01. 2019, 23:57
Cetățenii din Sectorul 4 vor avea de luni o linie TelVerde pentru a face sesizări, care vor fi direcționate, în funcție de zona în care locuiesc, unuia dintre cei 12 "mini-primari" - coordonatori de zonă, cu termen de rezolvare de maxim 48 de ore, potrivit unui comunicat al primăriei de sector.

Sectorul 4 este împărțit în 12 zone, fiecare monitorizată de către un coordonator.

„În urma analizării activității desfășurate de către funcționarii de proximitate (mini-primari) pe parcursul celor trei ani, edilul a identificat unele disfuncționalități, fapt pentru care a decis să modifice semnificativ modul de acțiune. (…) Pentru o cât mai justă monitorizare și acoperire a tuturor problemelor zonelor pe care le au în responsabilitate, coordonatorii vor lucra în echipă, fiecare fiind susținut de patru sau șase subcoordonatori (directori adjuncți, șefi de serviciu, personal de execuție), în funcție de suprafața zonei și de necesitățile acesteia”, se arată în comunicatul Primăriei Sectorului 4.

Totodată, începând de luni, cetățenii vor avea o linie telefonică de tip TelVerde, cu numărul 0800.800.400, unde pot semnala problemele cu care se confruntă. Tot de luni vor funcționa alte trei linii telefonice pentru sesizările cetățenilor, respectiv 0746.758.257, 0720.796.112 și 0769.318.811.

Potrivit reprezentanților administrației publice de sector, sesizările vor fi triate, în funcție de interesul administrativ, și transmise spre soluționare celor 12 coordonatori de zonă, în funcție de atribuțiile și competența teritorială a fiecăruia, cu termen de rezolvare de maxim 48 de ore.

Reprezentanții primăriei precizează că cei 12 coordonatori de zonă vor organiza periodic și întâlniri cu reprezentanții asociațiilor de proprietari, pentru a afla problemele cu care aceștia se confruntă.