Udrea: „După ce a criticat brandul național, Ponta nu se sfiește acum să se afișeze cu frunza pe piept”

Publicat: 22 07. 2012, 18:42
Actualizat: 22 07. 2012, 18:42

Fostul ministru al Turismului Elena Udrea spune că Victor Ponta, care a criticat brandul național, nu se sfiește acum să se afișeze cu „frunza” pe piept, referindu-se la faptul că premierul a purtat, la Raliul Sibiului, o cămașă care avea pe piept logo-ul brandului de țară.

„O dovadă în plus că nu poți să ai încredere în Victor Ponta: după ce a criticat brandul național când s-a lansat, acum nu se sfiește să se afișeze cu frunza pe piept”, a scris Udrea, duminică, pe Facebook.

Premierul Victor Ponta a asistat, sâmbătă, la finala Raliului Sibiului, la care și el a concurat, în ultimii șase ani, din poziția de copilot, el salutându-i și felicitându-i pe cei care au rămas în competiție. Premierul i-a premiat pe câștigătorii Raliul Sibiului, echipajul norvegian compus din Andreas Mikkelsen și Ola Floene.

La Raliul Sibiului, Victor Ponta a purtat o cămașă albă care avea în partea stângă logo-ul brandului de țară – frunza, lansat de fostul ministru al Turismului Elena Udrea, cu ocazia zilei naționale a României, la Expoziția Mondială 2010, organizată la Shanghai.

În centrul logoului apare scris „România” într-un font rotund, parcă scris de mână, fiecare literă fiind colorată în două-trei nuanțe de verde. Semnul diacritic al literei „â” este colorat cu nuanțe de galben și portocaliu. Deasupra brandului, în partea dreaptă, apare un element grafic asemănător unei frunze de-a lungul unei ape curgătoare. Sloganul „explore the Carpathian garden” este plasat în partea de jos a imaginii, scris într-un font mai comun, de culoare verde și înclinat spre dreapta. Fundalul este alb, fără alte elemente distinctive.